حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس صحبت‌های Ming-Chi Kuo، در حدود نیمی از دارندگان نوت ۷ به سراغ آیفون ۷ خواهند رفت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ

هر چند که توقف تولید نوت ۷ برای بسیاری از افراد سخت تمام شد و سامسونگ ضرر بسیار زیادی را در این موضوع دید اما باید قبول کنیم که به نفع بسیاری از شرکت‌های دیگری شد. همانطوری که برای شما در مطلب هفته پیش گفتیم، یپش‌بینی می‌شود با عدم خرید نوت ۷ در حدود ۸ میلیون فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس بیشتر شود. اکنون Ming-Chi Kuo از KGI گفته است که نیمی از دارندگان نوت ۷ به سراغ یکی از دستگاه‌های سری آیفون ۷ خواهند رفت. در ادامه همراه باشید.

اگر با دید بازاری به موضوع نگاه کنیم این موضوع می‌تواند کاملا قابل درک باشد. شما تصور کنید بسیاری از کاربرانی که تصمیم به خرید دستگاهی بزرگ دارند، گزینه های پیش روی خودشان را مرور می‌کند. این که شما می‌توانید به سراغ خرید نوت ۷ بروید و یا این که با کمی کاهش در میزان کارایی، فبلت اپل را انتخاب کنید. از لحاظ قیمتی در نگاه اول تفاوت زیادی برای شما نخواهد داشت اما خب قلم دستگاه نوت معادله را عوض می‌کند و به سراغ خرید نوت می‌رود. پس از اتفاقات رخ داده، باید یک اسمارت فون انتخاب کنید و یا این که منتظر باشید. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته نیمی از افراد منتظر پرچمدار بعدی خواهند بود اما نیمی دیگر ترجیح می‌دهند با همان هزینه به سراغ خرید آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس بروند.

apple-iphone-7-plus-review-088

اگر در نظر بگیریم که ۱۲ میلیون نوت ۷ سفارش داده شده است، نیمی از این افراد می شود به عبارتی ۵ الی ۷ میلیون نفر که به سراغ سری آیفون می‌روند. در اینجا تاکید شده است که آیفون ۷ پلاس با توجه به فناوری جدید در دوربین مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت. البته جالب است بدانید که گفته شده است بیشتر مناطق که اندروید را ترجیح می‌دهند، قبل از انتخاب آیفون منتظر رسیدن پیکسل و پیکسل ایکس‌ال هستند. این دو اسمارت‌فون هم رسما می‌توانند رقابت خوبی را شکل دهند.

این را شک نداریم که طرفداران پر و پا قرص سری نوت منتظر هستند تا ببینید سامسونگ، این برند کره با خط تولید نوت چه خواهد کرد و قدم بعدی چه حرکتی خواهد بود. نظر شما چیست؟

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Ming-Chi-Kuo-believes-half-of-Note-7-owners-will-switch-to-iPhone-7_id86664″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza67

کسیکه نوت باز واقعی باشه ، هیچوقت سری نوت رو با چیز دیگه ای عوض نمیکنه . بنظرم در حال حاضر برای طرفدارانه واقعی نوت و کسایی که قلم و امکاناتش براشون مهمه ، در حال حاضر بهترین انتخاب میتونه نوت۵ باشه . چون هم قیمتش مناسب شده ، هم اینکه با بروزرسانیهی که در آینده میگیره ، رابط کاربری جدید Grace و تمامه امکانات قلم نوت۷ هم بهش راه پیدا میکنه .
با وجود اینکه بیش از یک سال از عرضه اش میگذره و پرچمدار سال قبل به حساب میاد ولی گوشیه فوق العاده قابلیه و از خیلی جهات حتی سرتر از بعضی از گوشیهاییه که امسال معرفی شدن .
باتری خوب ، دوربین و صفحه نمایش فوق العاده ، قلم اس پن با امکانات بینظیرش ، سی پی یوی سریع و کم مصرف ، اثر انگشت سریع ، خلاصه اینکه هیچی کم نداره .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....