حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارکنان مایکروسافت، نادلا را بسیار بیشتر از بالمر قبول دارند!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، مایکروسافت

باید این را قبول کنید که شرکتی در دنیای کنونی می‌تواند موفق باشد که رهبری درست داشته باشد. این را فراموش نکنید که فرق زیادی میان یک رهبر و مدیرعامل در یک شرکت وجود دارد. به اسم، فرد مدیر عامل خواهد بود اما اگر بتواند خلق و خوی رهبری را در خود ایجاد کند بدون شک مسیر شرکت به رتبه های بسیار بهتری است. گزارش اخیر یک شرکت تحقیقاتی به نام UBS نشان می دهد مایکروسافت و به طور مشخص کارکنان آن بسیار شاد و خرسند هستند. در ادامه همراه باشید.

گزارش منتشر شده حاصل بررسی شرکت‌های آمریکایی از سال ۲۰۱۲ تا سال جاری است.  برای نخستین بار مایکروسافت اپل را پشت سر گذاشته و مشخص گردیده که کارکنان شادتری نسبت به کمپانی مستقر در کوپرتینو دارد.

نتایج کلی این تحقیق نشان داده است که که مایکروسافت بار دیگر به قطب اصلی جذب استعدادهای حوزه فناوری بدل شده و بهتر از آن رشد مستمر و منظم درآمدهای سالیانه کمپانی مذکور نیز خود دال بر این موضوع است. شرکت UBS در گزارش خود گفته است که ساتیا نادلا وجهه خیلی خوبی در شرکت تحت سرپرستی‌اش دارد و جالب است بدانید که در روزهای پایانی سال ۲۰۱۳ امتیاز بالمر از نظر میزان محبوبیت و سطح پذیرش کارکنان همزمان با اتمام دوران مدیریتش از ۵۱ درصد فراتر نمی رفت اما در طرف دیگر میدان در بازه‌ای که نادلا به روی کار آمده است، موفق شد میزان محبوبیت خودش را به ۸۸ درصد برساند.

در ادامه گزارش آمده است، لینکدین که چندی پیش با دریافت ۲۶٫۲ میلیارد دلار به مجموعه دارایی های مایکروسافت پیوست مانند سابق شاد به نظر نمی رسد! در سال‌های گذشته این شرکت معمولا بالاترین جایگاه ها را به خود اختصاص می داد و سطح رضایت کارکنانش ۱۷ درصد بالاتر از میانگین و میزان محبوبیت جف وینر مدیرعامل آن برابر ۹۵ درصد بود.اما پس از رسمی شدن قرارداد، سطح رضایت از مدیرعامل آن به ۸۵ درصد تقلیل یافته و اکنون در رتبه سوم قرار دارد.

[button type=”link” link=”https://mspoweruser.com/microsoft-employees-prefer-nadella-ballmer/”]mspoweruser.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....