حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی WRT3200ACM؛ پادشاه خانواده WRT روتر های LINKSYS

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

سری محصولات WRT کمپانی LINKSYS جایگاه ویژه ای میان حرفه ای های شبکه دارند چراکه با دارا بودن ساختار Open-Source، امکان ایجاد تغییرات و افزودن ویژگی های متنوع به روتر های سری WRT وجود دارد. روتر های WRT را می توان به یک سرور وب یا Hotspot تبدیل کرد، از آن ها جهت تحلیل، کنترل و مدیریت ترافیک شبکه بهره برد یا بسیاری از قابلیت های دیگر را به آن ها افزود.

WRT3200ACM جدیدترین عضو خانواده WRT کمپانی LINKSYS، روتر Wi-Fi با تکنولوژی AC3200 می باشد. این روتر سریع ترین روتر dual-band جهان به شمار می رود که با استفاده از ۲ باند ۲٫۴GHz و ۵GHz و تکنولوژی Tri-Stream 160، سرعت ۲٫۶Gbps را دارا است. تکنولوژی Tri-Stream 160 به معنای استفاده از کانال های ۱۶۰ مگاهرتزی در باند ۵ گیگاهرتزی روتر می باشد که با استفاده از ۳ جریان ۱۶۰ مگاهرتزی، سرعت ۲٫۶Gbps (2 برابر نسل پیشین)فراهم گردیده است.

استفاده از فرکانس ۱۶۰ مگاهرتزی(بر خلاف میزان معمول ۸۰ مگاهرتزی) تنها با گواهینامه Dynamic Frequency Selection(DFS) ممکن بوده است و WRT3200ACM تنها روتر جهان است که اجازه استفاده از این فناوری را دارد. این روتر از تکنولوژی MU-MIMO نیز بهره می برد که باعث می شود هنگام استفاده چندین کاربر از شبکه Wi-Fi، هیچ یک با تاخیر و کندی رو به رو نشوند.

۲

سخت افزار داخلی LINKSYS WRT3200ACM دارای یک پردازنده ۲ هسته ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم می باشد تا پردازش ترافیک های سنگین شبکه ای و فراهم نمودن کمترین زمان تاخیر ممکن شود. پورت های موجود عبارتند از ۴ عدد پورت LAN گیگابیتی، ۱ عدد پورت WAN گیگابیتی، ۱ عدد پورت USB 3.0 و یک عدد پورت eSATA/USB 2.0. WRT3200ACM از ۴ آنتن خارجی قابل تنظیم بهره می برد و برای استفاده در محیط های وسیع و بزرگ طراحی شده است.

۳

اپلیکیشن موبایل کاربردی LINKSYS به نام Smart Wi-Fi لذت کار با این روتر را دوچندان می کند. با استفاده از Smart Wi-Fi می توان شبکه Wi-Fi روتر های LINKSYS را به راحتی کنترل و مدیریت نمود. قابلیت های کنترل والدین، اولویت بندی ترافیک شبکه و تعریف شبکه میهمان از جمله قابلیت های این نرم افزار است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....