حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی جی ۵ آپدیت اندروید نوقا را در ماه نوامبر دریافت می‌کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی

اخیرا الجی در زمینه آپدیت‌های نرم افزاری جهش بزرگی داشته و اکنون جز پیشتازان در زمینه ارائه آپدیت است. چندی پیش، گوگل اندروید نوقا را به صورت رسمی معرفی کرده و این نسخه را برای اکثر نکسوس‌ها ارائه داد. اکنون نوبتی هم که باشد نوبت شرکت‌های دیگر است که قصد ارائه این نسخه از اندروید را دارند. با ما در ادامه همراه باشید.

پرچمدار سال ۲۰۱۶ الجی جز اولین اسمارتفون هاییست که اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد. این اطلاعات توسط اپتوس، دومین اپراتور استرالیا تایید شده است و انتظار می‌رود که این آپدیت در نیمه ماه نوامبر منتشر شود.

از آنجا که این اطلاعات مربوط به نسخه اپراتوری جی ۵ هستند، نسخه آنلاک این گوشی آپدیت اندروید  ۷.۰ را کمی زود‌تر دریافت خواهد کرد. البته این مورد هنوز تایید نشده است.

همچنین شایان به ذکر است که اپتوس در حال آزمایش اندروید نوقا بر روی جی ۵ است و این اپراتور استرالیایی گوشی و یا تبلت دیگری برای دریافت آپدیت ندارد. البته این بدان معنا نیست که گوشی‌هایی دیگری مانند گلکسی اس ۷ و اچ تی سی ۱۰ آپدیت را دریافت نخواهند کرد بلکه گوشی دیگری جز جی ۵ در حال تست برای دریافت اندروید نوقا نیست.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G5-to-receive-Android-7.0-Nougat-update-in-November_id86649″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nAVID nAJA

اسم نسخه اندروید به کرات اشتباه تایپ شده،تصحیح بشه لطفا
الجی جدیدا تو آپدیت واقعا خوب شده
یادش بخیر چقدر صبر میکردم واسه جی۲ اپ ۵ رو بده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید