حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صدای پای گلکسی A5 2017 بیش از قبل شنیده می‌شود ؛ مجوز وای‌فای این تلفن توسط سامسونگ اخذ شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

میان رده‌های سامسونگ بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای خرید هستند. سامسونگ در بازه زمانی معرفی گلکسی نوت ۴ از اولین سری گلکسی A رونمایی کرد. این سری به دلیل ویژگی‌‎های منحصر به فرد در خانواده تلفن‌های مقرون به صرفه سامسونگ ، بدنه فلزی و ظاهری زیبا ، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. نوبتی هم که باشد ، نوبت سری ۲۰۱۷ است. سامسونگ مجوز وای‌فای برای گلکسی A5 2017 اخذ کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

گلکسی A5 2017 دارای دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت است. مدل تک سیم و دو سیم به ترتیب دارای شماره مدل SM-A520F و  SM-A520F/DS می‌باشند. در اقدامی عجیب سامسونگ سیستم عامل پیش فرض خانواده A 2017 را اندروید مارشمالو قرار داده است. البته در سری A این عمل در سال‌های قبل نیز تکرار شده است. برای مثال نخستین نسل از گلکسی A که با اسم مستعار A 2015 شناخته می‌شد ، با اندروید ۴٫۴٫۴ به بازار عرضه شد در حالی که در آن زمان ماه‌ها از انتشار اندروید لالی پاپ ۵٫۰ گذشته بود!

این تلفن دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن احتمالی فول اچ‌دی است. پردازشگر این اسمارت فون طبق آخرین اطلاعات اگزینوس ۷۸۸۰ می‌باشد و سه گیگابایت رم ، عملکرد خوب این تلفن را تضمین خواهد کرد. دوربین اصلی A5 2017 احتمالا ۱۳ مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن ممکن است ۵ یا ۸ مگاپیکسل باشد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری توسط سامسونگ برای این تلفن آماده شده است.

تجربه نشان داده است که سامسونگ در کمتر مواردی در بخش سخت افزاری دچار پس‌رفت می‌شود. اگر این اصل را معتبر بدانیم ، A5 2017 دارای سنسور اثر انشگت و حتی امکاناتی بیشتر خواهد بود. اخذ مجوز وای‌فای که یکی از مراحل مهم در توزیع و تولید تلفن همراه می‌باشد ، نوید دهنده‌ی عرضه‌ی قریب الوقوع A5 2017 است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a5_2017_gets_wifi_certified-news-21120.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com