حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از توزیع کوله‌پشتی تا تجهیز مدارس و همکاری با خیریه‌ها؛ ال‌جی برای تحصیل دانش‌آموزان چه می‌کند؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، ال‌جی

شرکت ال‌جی با همکاری شرکت گلدیران در راستای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی، به انجمن حمایت از حقوق کودکان لوازم تحصیل  اهدا کرد. اهدای وسایلی مثل کیف و لوازم التحریر  بخشی  از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی ال‌جی است که در دو سال و اندی صورت گرفت  و طی آن ۲۰ هزار کیف کوله‌ای در سراسر کشور توزیع شد تا از این طریق کمکی به کودکان نیازمند شود و امکانات آموزشی بیشتری در اختیار آنها قرار بگیرد. همچنین در مناطق دیگری علاوه بر توزیع کیف به دانش‌آموزان بسیاری لوازم التحریر مناسبی نیز اهدا شد تا تحصیل برای آنها دلپذیرتر شود.

در همین راستا علاوه بر توزیع کیف و لوازم‌التحریر، شرکت ال‌جی با همکاری شرکت گلدیران تعدادی از مدارس را نیز به سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مجهز کرده‌اند تا آلودگی و یا تغییرات شدید دما مشکلی بر سر راه ادامه تحصیل کودکان این سرزمین ایجاد نکند. همچنین خیریه‌هایی مثل زنجیره‌ امید، دارالاکرام، مهرآفرین، زینب کبری و بهنام دهش پور از جمله موسساتی هستند که در این مدت با همکاری ‌ال‌جی به کودکان نیازمند کمک کرده‌اند.

این کار در راستای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی ال‌جی است. شرکت‌ها در سراسر جهان هر روز بیشتر به این درک مشترک می‌رسند که باید نسبت به مسائل جامعه احساس مسئولیت کنند. در مسیر این رویکرد نوین، شرکت‌های ال‌جی و گلدیران به عنوان یکی از پیشتازان توجه به اهمیت مسئولیت اجتماعی (CSR) پروژه‌های متنوعی را برنامه ریزی کرده و در حال اجراء آن‌ها هستند. شرکتهای ال جی و گلدیران نگاه ویژه ای به کودکان و نوجوانان دارند و از این رو بصورت مداوم حمایتهای خود را به روش‌های مختلف ازطریق  فعالیت‌های  آموزشی و پرورشی  نشان می‌دهند.

photo_2016-10-16_17-12-51

یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ مسئولیت اجتماعی ال‌جی گلدکیدز نام دارد که هدف اصلی آن حمایت از کودکان در معرض آسیب و آموزش و پرورش آنهاست. دنیای زیبای کودکان و نوجوانان با حمایت مادی و معنوی گلدکیدز (کانون طلایی نخبگان ایران) به فضای متفاوتی تبدیل خواهد شد. طرح استعدادیابی و حمایت از بهترین ها در رشته های مختلف، برنامه ای بدیع و نو در راستای حمایت از کودکان مستعد ۶ تا ۱۶ سال است. گلدکیدز با بهره‌گیری از علومی نظیر روانشناسی و جامعه شناسی به دقت برنامه‌ریزی شده و پرورش استعدادهای بالقوه منتخبین و هدایت قابلیت‌ها را در کنار توجه دائم به آموزش‌هایی مد نظر دارد که آینده شخصی و اجتماعی نسل طلایی ایران را تضمین می‌نماید.

آقای فرخ صفارزاده، مدیریت روابط عمومی گلدیران، در رابطه با این پروژه‌ها می‌گوید: نشاندن لبخند بر لبان کودکان و نوجوانان و تشویق آن‌ها به یادگیری، هدف ما برای توزیع کیف‌های کوله‌ای و ارائه خدمات مختلف آموزشی و پرورشی در بین مدارس و مراکز آموزشی مناطق مختلف کشور است. به گفته ایشان،‌ کودکان ما را می‌بینند و تحت تاثیر رفتار ما قرار می‌گیرند. زمانی که درک کنند مورد توجه قرار گرفته‌اند،‌ در زندگی‌شان هدفی شکل می‌گیرد. در حقیقت،‌ شرکت‌های ال‌جی  و گلدیران با اهداء کیف به کودکانی که نیازمند توجه هستند، سعی کرده‌اند به آن‌ها این پیام را بدهند که دیده می‌شوند و ادامه تحصیلشان مهم است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....