حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین شایعات در مورد مشخصات فنی هوآوی Mate 9 منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

یکی از مورد انتظارترین محصولاتی که این روزها مطرح است هوآوی Mate 9 فبلت پرچم‌دار بعدی این شرکت است که امیدواریم پیش از پایان سال رونمایی و عرضه شود. درواقع هوآوی برای شرکت در مراسم ویژه‌ی خود که ۳ نوامبر در مونیخ برگزار خواهد شد دعوت‌نامه صادر کرده است و اعلام کرده که منتظر رونمایی از یک پرچم‌دار در این مراسم باشید؛ این خبر می‌تواند تأیید شایعه‌ی معرفی Mate 9 در اوایل ماه نوامبر باشد که ماه گذشته منتشر شده بود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

آخرین شایعات از وجود صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در هوآوی Mate 9 خبر می‌دهند و همچنین چیپست پردازنده کایرن ۹۶۰ ساخت خود هوآوی هم همراه با این گوشی رونمایی و عرضه خواهد شد. رم ۴ یا ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است؛ به‌علاوه دوربین دوگانه شرکت Leica با دو لنز ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه خودنمایی خواهند کرد و درست زیر این دوربین سنسور تشخیص اثرانگشت قرار گرفته است. اندروید پیش‌فرض ۷٫۰ با رابط کاربری مخصوص هوآوی یعنی Emotion 5 بر روی آن سیستم‌عامل Mate 9 را تشکیل خواهند داد. در مورد ظرفیت باتری این محصول هنوز اطلاعاتی به دست نیامده اما این باتری هرچه باشد از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس آخرین شایعات Mate 9 یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت که در سه رنگ عرضه‌شده و قیمتی حدود ۴۸۰ تا ۵۱۰ دلار دارد. نسخه دیگر این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در پنج رنگ عرضه می‌شود و قیمتی معادل ۵۸۵ دلار خواهد داشت؛ درنهایت نسخه‌ای از هوآوی Mate 9 با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که این نسخه در ۶ رنگ مختلف موجود بوده و با قیمت ۷۰۵ دلار به فروش می‌رسد.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از این محصول منتظر فاش شدن اطلاعات بیشتر نیز باشید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Latest-rumored-specs-of-the-Huawei-Mate-9-surface_id86611″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش