حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تن‌‎پوشی از طلا: نسخه طلایی گلکسی‌ تب پرو اس سامسونگ رونمایی شد

گلکسی‌ تب پرو اس سامسونگ این بار با تن‌پوشی از جنس طلا رونمایی شد. نخستین تبلت سامسونگ که بر پایه ویندوز ساخته‌شده است اکنون در نسخه طلایی در اختیار کاربران قرار گرفت تا بار دیگر دقت و ظرافت سامسونگ را به رخ همگان کشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ نخستین تبلت ویندوزی خود را بانام گلکسی‌ تب پرو اس روانه بازار کرد. جدیدترین نسخه این تبلت که با روکشی از طلا ساخته‌شده می‌تواند برای کاربران معمولی، تبلتی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و برای کاربران حرفه، دستگاهی قدرتمند تلقی شود. صفحه‌کلید قابل‌حمل و وزن ۱٫۵۳ پوندی این تبلت از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است که می‌تواند چشم هر کاربری را به خود جلب کند.

گلکسی‌ تب پرو اس سامسونگ به یک پردازنده اینتل مدل Core M3 6Y30 مجهز شده تا با کلاک ۲٫۲۰GHz دست‌کمی از یک رایانه قابل‌حمل پیشرفته نداشته باشد. وجود رم ۸ گیگابایتی این تبلت سبب شده تا سرعت پردازش اطلاعات به‌طور چشمگیری ارتقا پیدا کند. صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی گلکسی‌ تب پرو اس نیز با فناوری Super AMOLED رزولوشنی معادل با ۲۵۶۰x1440 پیکسل را پشتیبانی کرده تا در نمایش اطلاعات، چشم کاربران را متحیر سازد. باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این تبلت نیز منبع انرژی مناسبی را برای بهبود عملکرد تبلت در اختیار قرار می‌دهد.

گلکسی‌ تب پرو اس سامسونگ با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD عرضه خواهد شد!

وجود دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و قاب پشتی، جلوه‌ای ویژه را به این تبلت بخشیده است. از دیگر ویژگی‌های جالب‌توجه گلکسی‌ تب پرو اس می‌توان به پورت USB 3.1 از نوع C برای شارژ کردن دستگاه و همچنین اتصالات خارجی اشاره نمود. وجود این پورت می‌تواند قابلیت اتصال سایر دستگاه‌ها به گوشی را از طریق HDMI و یا USB از نوع A فراهم کند.

گلکسی‌ تب پرو اس

مدل پایه گلکسی‌ تب پرو اس ارزشی برابر یا ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت و قیمت سرفیس پرو ۴ سامسونگ با چیپست پردازشی Intel Core i3 در کنار رم ۴ گیگابایتی خود،  ۹۰۰ دلار تمام خواهد شد. متأسفانه قلم هوشمندی در بین محتویات جعبه این تبلت دیده نمی‌شود و کاربران برای دست‌یابی به قلم هوشمند لازم است تا ۵۰ دلار پرداخته و این قلم را به‌صورت جداگانه دریافت نمایند.

خوشبختانه صفحه‌کلید قابل‌حمل گلکسی‌ تب پرو اس به همراه گوشی به کاربران عرضه می‌شود که وجود یک کانکتور مدل Pogo در این صفحه‌کلید سبب شده تا اتصال این کیبورد به دور از هرگونه اتصال بی‌سیم به‌راحتی انجام شود. امیدواریم گلکسی‌ تب پرو اس سامسونگ بتواند با عرضه کیفیت مطلوب و عملکرد قابل‌قبول، سبب افزایش سطح رضایت کاربران شود.

به نظر شما ایده جدید سامسونگ مبنی بر عرضه نسخه طلایی این تبلت هوشمندانه بوده و می‌تواند بازار این نوع تبلت‌ها را بهبود ببخشد؟

 [button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-releases-the-Galaxy-TabPro-S-a-Surface-Pro-4-competitor-in-gold_id86601″ size=”btn-medium” target=”blank”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید