حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر HTC Bolt با بدنه‌ی فلزی و بدون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، اچ‌تی‌سی، اسمارت‌فون

کمی بعد از رونمایی دو گوشی جدید HTC Desire 10 Pro و HTC Desire 10 Lifestyle این شرکت تقریباً آماده‌ی پرده‌برداری از یک گوشی هوشمند میان رده‌ی جدید با نام HTC Bolt شده است. مدتی قبل رندرهایی از این گوشی منتشرشده و حالا تصاویری واقعی از این دستگاه هم فاش شده است در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ازلحاظ ظاهری HTC Bolt بسیار شبیه به HTC 10 بوده و از بدنه‌ی تمام فلزی به‌علاوه‌ی اسکنر اثرانگشت در پنل جلویی نیز بهره می‌برد؛ اما Bolt کمی بزرگ‌تر از HTC 10 بوده و صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی آن رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد داشت. نکته‌ی قابل‌ذکر دیگر در مورد این محصول هم حذف جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است و به نظر می‌رسد که Bolt اولین دستگاه جدید HTC باشد که این پورت محبوب از آن حذف شده است؛ البته در جعبه‌ی این گوشی یک هدفون با پورت USB نوع C نیز برای خریداران موجود خواهد بود. با در نظر گرفتن Moto Z و آیفون ۷ به‌عنوان دیگر محصولاتی که جک هدفون از آن‌ها حذف شده است به نظر می‌رسد این اقدام به‌سرعت در حال فراگیر شدن در دنیای گوشی‌های هوشمند است.

به‌احتمال‌قوی HTC Bolt با اندروید نوقا و رابط کاربری Sense 8.0 این شرکت تولید خواهد شد و همچنین ۳ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است؛ اما هنوز اطلاعی از نوع پردازنده و قیمت این گوشی جدید در دست نیست.

گفته می‌شود که HTC Bolt ماه آینده در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد، اکنون با تماشای تصاویر واقعی از این گوشی به ما بگویید که آیا علاقه‌ای به خرید این محصول دارید یا خیر؟

htc-bolt bottom-640x466

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/New-HTC-Bolt-photos-reveal-a-metal-design-no-3.5mm-audio-jack-in-sight_id86590″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرحسین

این چه رسمی شد یهو ای بابا، :/

Mehrdad_ma

زشت

Yilmaz

بنظرم همین که پشتش مثل ۱۰ تپل و برآمده نیست خیلی بهتره. اگه پردازنده اسنپ ۸۲X یا ۶۵X داشته باشه عالیه

هادی

اچ تی سی فقط باید پرچمدارشو بخری اونم از جنس تایوانیش چون میان رده هاش چینی بی کیفیت شدن مثل سامسونگ و …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش