مطلب فعلی :

رئیس سامسونگ موبایل عهد کرد که مجدداً اطمینان ازدست‌رفته‌ی مشتریان را به دست آورد

رفتن به بالا

ورود به ترنجی

ثبت نام در ترنجی

رئیس سامسونگ موبایل عهد کرد که مجدداً اطمینان ازدست‌رفته‌ی مشتریان را به دست آورد

سینا سهیلی‌فر

نوشته

5 ماه قبل

سبکی نو در دنیای دیجیتال
گوشی الجی K10

گلکسی نوت ۷ پس از اعلامیه بازگشت اولیه با تخفیف بی‌سابقه‌ای به مشتریان عرضه شد اما با توجه به رفع نشدن مشکل این بار اوضاع برای سامسونگ از هر زمانی بحرانی‌تر شد. درحالی‌که سامسونگ هنوز به‌طور کامل طعم تأثیرات این فاجعه را نچشیده است، اما ظاهراً کره‌ای مصمم هستند تا دوباره اوضاع را روبه‌راه کنند در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Dong-Jin Koh رئیس سامسونگ موبایل قسم‌خورده که به هر قیمتی شده مشکل دقیق گلکسی نوت ۷ را پیداکرده تا مشتریان با خیالی آسوده و بدون نگرانی از امنیت محصولات این شرکت از آن‌ها استفاده کنند.

آقای Koh تأکید کرد که او هم به‌اندازه‌ی تک‌تک مشتریان از این اتفاقات ناراضی و ناراحت است و از صمیم قلب در مقابل مردم احساس شرمندگی می‌کند، به‌علاوه از تمامی طرفداران و گروه‌هایی که با پشتیبانی از سامسونگ در این بحران آن‌ها را یاری کردند نیز تشکر کرد.

آقای Koh با حمایت جمعی کارمندان بخش سامسونگ موبایل نیز روبرو شده که به شکل رسمی پیامی را به هیئت‌مدیره ارسال کرده‌اند تا از برکناری قریب‌الوقوع مدیر محبوب خود پیشگیری کنند.

البته مشتریان بسیاری هم گلکسی نوت ۷ خود را با دیگر پرچم‌دار این شرکت یعنی گلکسی S7 Edge تعویض کرده و بار دیگر وفاداری خود را به سامسونگ نشان داده‌اند. درواقع گلکسی S7 Edge در برخی کشورها مانند تایوان به‌قدری محبوب‌تر شده که موجودی انبار فروشندگان این محصول به صفر رسیده است.

طبیعتاً سامسونگ به‌منظور جبران خسارت، هدایای مختلفی مانند اعتبار ۱۰۰ دلاری را برای مشتریانی که تصمیم بگیرند به این شرکت وفادار بمانند در نظر گرفته است؛ حتی مشتریان که تصمیم بگیرند محصول شرکت دیگری را انتخاب کنند هم از هدی‌ای کوچک‌تری بهره‌مند خواهند شد تا شاید کمی از دلخوری آن‌ها کاسته شود.

به نظر شما سامسونگ موفق خواهد شد مجدداً اعتماد مشتریان خود را به دست آورد؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_mobile_chief_vows_to_earn_the_users_trust_back-blog-21053.php” size=”btn-medium”]gsmarena[/button]

آخرین دیدگاه ها

  1. mehrdad_ma گفت:

    اینها مثل ما ایرانی ها الکی قسم نمیخورن
    اگر قسم خورده
    میشه اعتماد کرد

  2. عرفان گفت:

    واقعا که……
    گند زده انتظار داره دوباره بهش اعتماد کنن

  3. Ali گفت:

    حالا اگه تو ایران بود یه پولیم میگرفت تا گوشیارو پس‌بگیره بعد تمام انفجارارو دسیسه میخوند و تکذیب میکرد! و از اونجایی که اگه سامسونگ ایرانی میشد ما حق استفاده از گوشی هیچ شرکت دیگه ای رو نداشتیم، باید فقط دعا میکردیم که گوشیمون حداقل بقل کسی نترکه که خدایی نکرده به غیر از خودمون کسیم اسیب ببینه که دیه اونم ما بدیم! (چقد موضوع شبیه شرکت ایران خودرو سال ۸۰ تا ۸۳ هست🤔)

  4. خودم گفت:

    اتفاقی هست که افتاده. همونطور که چندروز پیش مرسدس بنز برای یک مدل از محصولاتش فراخوان داد که مشکل داره و مشتریان خودرو رو برگردوند. امیدوارم بعد از این بیشتر روی کیفیت دقت کنه. فعلا میت ۸ و ۹ و عشق است😊

  5. مهدی گفت:

    مثل اینکه یکبار دیگه خم شده و عذرخواهی کرده، احتمال برکناریش هم زیاد شده،
    اینجوری خوبه که هر مدیر حساب کار خودشو بدونه و با خیال راحت هر کار خواست نکنه ( بلانسبت بعضی مدیران خودمون البته)
    امیدوارم اس۸ رو به اندازه ای عالی بسازه که بتونه اعتمادش رو تا حدی برگردونه
    نوت ۷ هم درس بزرگی برای سامسونگ و حتی شرکت های ریز و درشت دیگه شد و در نهایت به نفع ما کاربران.

  6. REZA REZA گفت:

    جالبه تو متن گفته تو تایوان محبوبیتش بیشتر هم شده!

  7. Shahinhhh گفت:

    دلم برای جان کوه سوخت چه غمی تو چشاشه 🙁

دیدگاه خودتان را بنویسید

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید