حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ نیز ارایه شد، دانلود کنید

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی عکس و ویدیو محور است که تقریبا بعید به نظر می رسد شما تلفن هوشمند همراه داشته باشید و اینستاگرام نه، البته ما را بابت اغراق آمیز بودن این ادعا ببخشید! مدت زیادی از روز ما، آخر شب ها و میان روز در زمان های خالی اصلاحا به اینستاگردی اختصاص می یابد. این برنامه جذاب تا مدت ها فقط از طریق موبایل در دسترس بود اما پس از خرید آن توسط فیس بوک، تغییرات زیادی در آن ایجاد شده است. تا پیش از این نسخه وب اینستاگرام تا حدود زیادی کارهای کلی را انجام می داد اما حالا تصمیم گرفته شده است که برنامه اختصاصی آن برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ نیز ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با قابلیت های اینستاگرام ویندوز ۱۰ دسکتاپ و راه نصب آن آشنا شویم.

instagram-for-windows-10-toranji-1 instagram-for-windows-10-toranji-2 instagram-for-windows-10-toranji-3

پیش از هر چیز توصیه می کنیم ترنجی را اینستاگرام دنبال کنید: @toranji

بسیار خوب، باید گفت اینستاگرام ویندوز ۱۰ دسکتاپ دقیقا همان اینستاگرام موبایل است که در اندازه بزرگتری اجرا می شود. تمام امکانات از جمله مدیریت چند حساب کاربری، استوری، دایرکت و البته جستجو در بین اشخاص، هشتگ ها و دیگر موارد موجود است. اسکرین شات های موجود در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت گزینه ارسال پست نیز وجود داشت اما در تجربه ما این گزینه روی لپتاپ ما ارایه نشده بود.

این برنامه اعلانیه ها را نیز برای شما نمایش خواهد داد تا بتوانید همیشه روی اینستاگرام خود آنلاین باشید. حجم اینستاگرام ویندوز ۱۰ دسکتاپ برابر ۵۴٫۴ مگابایت است و می توانید از لینک زیر و از فروشگاه مایکروسافت آن را دریافت کنید:

دانلود اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ

اگر اینستاگرام ویندوز ۱۰ برای دسکتاپ را دانلود کردید، نظر و تجربه خود را از آن با ما در میان بگذارید.

[button type=”link” link=”https://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/home”]microsoftstore[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad

سلام من اخرین اپدیت ویندوز ۱۰ رو دارم رد استون هم هست از استور اینستاگرامو دانلود کردم وقتی اجرا میکنم کرش میکنه میپره بیرون ?

Alireza Farvardin

چجوری دانلود کردی
استور من باز نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)