حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت ۹ با دو طراحی متفاوت به میدان خواهد آمد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، هواوی

نوبتی هم که باشد نوبت نسل جدید سری میت هوآوی است. با توجه به متوقف شدن تولید نوت ۷، هوآوی فرصت بسیار خوبی برای فروش هر چه بیشتر میت ۹ دارد. اکنون تصاویری از این فبلت منتشر شده که حاکی از وجود دو طراحی مختلف در این گوشی است. با ما در ادامه همراه باشید.

gsmarena_001-2

 

بر اساس تصاویر منتشر شده، هوآوی میت ۹ با دو طراحی متفاوت به میدان خواهد آمد: نسخه‌ای با صفحه نمایش تخت و نسخه دیگر با دو لبه خمیده همانند سری اج سامسونگ.

gsmarena_001-3

گفته شده است که نسخه سمت چپ Manhattan نام دارد که عرضه جهانی خواهد شد. نسخه سمت راست نیز نمونه اولیه Long Island است که تنها در چین عرضه خواهد شد. شایان به ذکر است که Long Island مجهز به لبه‌های خمیده خواهد بود.

نکته جالب اینجاست که بر اساس این تصویر Manhattan از Long Island کوچک‌تر است. از قبل می‌دانستیم که میت ۹ با دو رزولوشن مختلف (۱۰۸۰p برای نسخه جهانی و QHD برای نسخه مخصوص چین) روانه بازار خواهد شد اما حدس می‌زدیم که اندازه صفحه نمایش نسل جدید سری میت  ۹.۵ اینچ باشد.
هماطنور که در تصویر بالا می‌بینید، میت ۹ مجهز به دوربین دو گانه Leica، فوکوس لیزری و دوربین دوگانه خواهد بود. گفته شده است که سنسور‌های هر دو دوربین رزولوشنی  ۲۰ مگاپیکسلی و دیافراگمی معادل با ۲.۰  خواهند داشت. همچنین هر دو نسخه مجهز به حسگر اثرانگشت خواهند بود.

هوآوی میت ۹ طی رویدادی رسمی در ۳ نوامبر معرفی خواهد شد.

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_mate_9s_back_allegedly_leaks_showing_two_different_designs-news-21054.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خودم

میت ۸ که خوب بود. اگه حافظه داخلی و باطریش و قیمتش مناسب باشه حتما میخرم. در غیر اینصورت همون میت ۸ گزینه اولم میشه.

pm2me4love

چه دلیلی داره همیشه نسخه تولیدی برای کشور خودشون با تجهیزات بهتر ارائه میشه ؟؟؟؟؟چرا نباید الان با این وضعیت که سامسونگ نتونسته فبلت نوت ۷ با صفحه qhd ارائه بده و هیچ کدوم از کمپانی ها فبلت قدرتمند و در خور توجهی ارائه ندادن هواووی میت ۹ رو با صفحه qhd برای کل جهان عرضه کنه ؟؟؟؟؟
چرا هوواوی که در نسخه نکسوس ۶ پی تونست صفحه نماش qhd با کیفیت بسیار عالی تولید کنه الان در میت ۹ در نسخه جهانی صفحه نمایش qhd قرار نمیده و فقط برای کشور خودشون میخوان ارائه بدن ؟؟؟؟؟
واقعا دلیلش چیه ؟؟؟؟؟؟یعنی میخوان بگن چشم تنگ چینی ها فقط قدرت تشخیص صفحه نمایش qhd رو داره و بقیه دنیا چشماشون مشکل داره و تشخصی نمیدن پس براشونfull hd بزاریم ؟؟؟؟

شيدا68

دوست عزیز
حرفت در جایگاه یه مصرف کننده درسته
اما من به شخص نسخه تخت بیشتر میپسندم تا نسخه ایدج !!

pm2me4love

من نظرم بیشتر در مورد کیفیت صفحه نمایش هست و نه اج و تخت بودنش .
من خودم به شخصه همانند شما صفحه تخت رو صد برابر صفحه اج قبول دارم، دلیلم هم امنیت و استحکام اون در برابر ضربات هست و اینکه هنوز برای صفحه اج کاربرد خاصی تعریف نشده که بتونه کاربردی وچشمگیر و لذت بخش باشه

خودم

من شخصا صفحه full HD و ترجیح میدم. چون مصرف باطری برام اولویت داره. گوشیت خدا هم باشه، وقتی شارژ نداشته باشه به هیچ دردی نمیخوره?

pm2me4love

با نظرتون کامل موافق هستم ولی طبق تجربه ایی که هوواوی از ساخت نکسوس ۶ پی بدست آورد و سال قبل شاهدش بودیم نشون داد میتونه صفحه نمایش qhd با مصرف باتری خیلی خوب تولید کنه که از نظر نور و رنگ کیفیت بسیار عالی رو به کاربر ارائه بده
مطمنن تو این ۱ سال تجربیاتش تو صفحه نمایش خیلی خیلی بیشتر شده و همین میتونه نوید تولید یک صفحه نمایش عالی با کیفیت qhd و با مصرف خوب باتری رو بده که کاربر لذت ببره

mousavi007

بی زحمت این مقایسه رو پوشش بدید
https://www.youtube.com/watch?v=DW2Zkz_zl-o

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید