حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعمیر خیر، گلکسی نوت ۷ های بازگشت داده شده از بین خواهند رفت؛ در هفته آتی جزییات بیشتری از مشکل منتشر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

به نظر شما لقب پر حاشیه ترین‌اسمارت فون را می‌توانیم در سال جاری به گلکسی نوت ۷ بدهیم؟ شاید نباشد اما خب بدهیم یا ندهیم چه فرقی در اصل داستان دارد؟ اصل داستان این است که سامسونگ عملکرد خوبی برای نوت ۷ نداشت. دستگاهی که از نظر دوربین، صفحه‌نمایش، نرم‌افزار و طراحی بسیار عالی است، مشکل باتری به تنهایی تمام این مزایا را به زیر سوال برده و با توجه به صجبت‌های منتشر شده به نظر می‌رسد در خط تولید سری نوت گویا تغییرات زیادی اتفاق خواهد افتاد. در ادامه همراه باشید.

نکته اولی که وجود دارد، تعین تکلیف برای دستگاه‌هایی است که بازگشت داده شده؛ بر اساس اخبار منتشر شده سرنوشت گلکسی نوت ۷ های بازار به صورت کامل از بین بردن است چرا که سامسونگ از واژه dispose استفاده کرده است. پس قرار نیست دستگاه های عرضه شده تعمیر و یا تعویض شوند بلکه قرار است به صورت کلی از بین بروند.

با این حساب می‌توان گفت سامسونگ در نظر دارد که دستگاه های فعلی را باز کرده، قطعات سالم و یا برد اصلی را جدا کند و سپس اگر بخواهد نوت ۷ های دیگری وجود داشته باشد، از اول تولید کند. این ربط مستقیمی به نوع تولید و طراحی دستگاه دارد که شاید بخواهد تغییر داشته باشد. چرا که اگر به یاد داشته باشید برای شما در مطلبی گفتیم:

مشکل انفجار گلکسی نوت ۷ می تواند متوجه طراحی متقارن آن نیز باشد

بسیاری از کاربران تصمیم گرفته اند که دستگاه خود را عوض کنند. عده با اعتماد به ساموسنگ پرچمدار اصلی شرکت یعنی گلکسی اس ۷ را انتخاب کرده اند و عده ای دیگر منتظر رسیدن اس ۸ خواهند بود. البته بد نیست اشاره کنیم که سامسونگ در فکر رونمایی از یک رنگ جدید برای گلکسی اس ۷ با نام Blue Coral تا افرادی که علاقه به این رنگ داشته‌اند، بتوانند تجربه خوبی را داشته باشند.

باز هم اشاره کنیم که

تقاضای گلکسی اس ۷ به علت تعویض گوشی‌های نوت ۷ در حال افزایش است

اما بحث دیگری که در اینجا مطرح است، اصل و اساس مشکلی خواهد بود که سامسونگ را به این حال و روز انداخته است. سامسونگ در صحبت‌های رسمی خودش اعلام کرد:

حتی دستگاه‌های جایگزین شده دچار مشکل شده‌اند. ما برای سری جدید دستگاه‌ها از باتری استفاده کردیم که توسط شرکت دیگری با فناوری دیگری تولید شده بود اما مشکل ایجاد شده برای نوت ۷ از قسمت دیگری وارد شده است. در هفته آینده صحبت‌های بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

 

ما هم مثل مشا منتظر هستیم تا هفته آینده سامسونگ این موضوع را بیشتر شفاف سازی کند. نظر شما چیست؟

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/No-repairs-Samsung-may-plan-to-just-dispose-of-all-recalled-Note-7-units_id86518″]www.phonearena.com[/button] [button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-to-offer-details-about-Galaxy-Note-7-issues-in-the-coming-weeks_id86515″]www.phonearena.com[/button] [button type=”link” link=”http://www.businessinsider.com/samsung-will-disclose-what-caused-galaxy-note-7-explosions-2016-10″]www.businessinsider.com[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung.38922

متاسفم که همچین اتفاقی برای نوت۷ افتاد. اگه مشکلات باطری دامن گیرش نمیشد قطعا یکی از بهترین تولیدات سامسونگ میشد . از طرفی هم خوشحالم چون این اتفاق یجورایی تلنگری محکم بود به سامسونگ که بیشتر تمرکز کنه بر تست گوشیها قبل از بیرون دادنشون. امیدوارم اس۸ همونطور که از خبراتش به نظر میرسه یه گوشی قدرتمند و البته بی نقص باشه .

AK_007

چنین رفت و این بودنی کار بود,,,
ب امید بازگشتی شکوهمندانه

AK_007

چنین رفت و این بودنی کار بود,,,
ب امید بازگشتی شکوهمندانه
با اس ۸

Mordred-Ox

یعنی مشکل از باتری نبوده؟
خدا میدونه مشکل چی بوده

danial

این مشکل یعنی مال چی میتونه باشه من رو واقعا گیج کرده بعد عمری اومدیم از سری نوت بگیرم که این اتفاق پیش افتاد واقعا ناراحت شدم امروز رفتم بیرون یکی از مغازه ها نوت ۷ داشت سوال کردم چنده گفت فروشی نیست و باید پس بفرستند منم دیدم جعبش بازه گفتم بدتش تا دستم گرفتم دیوونش شدم ولی حیف که دیگه همچین گوشی به این خوبی برای فروش وجود نداره اخه چرا سامسونگ؟

Amir.arsallaan

من میگم شاید بخاطر کج و معوج بودن گوشی یا همون اج بودنشه الاغ نیومد نسخه فلت بده همه رو اج زد دست آخر آسفالت شد همون کج و کنجل کردنش آخر به بنجل شدنش ختم شد
اگ نوت ۷ نسخه فلت داشت شاید این مسایل براش پیش نمیومد الان گلکسی اس۷ اج چندتا گزارش انفجار داشته ولی نسخه فلت مشکلی نداشته تا الان این مهندسی عجوک مجوک کره ای آخر دردسر شد براش
من تو همین سایت فک کنم ی مقاله برای علت انفجارش خوندم ک یکی از دلایلش اج بودن گوشی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....