حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به لطف گلکسی نوت ۷، تحلیل‌گران می‌گویند اپل می‌تواند ۸ میلیون فروش بهتری را برای آیفون داشته باشد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ

راستش را بخواهید، چه قبول کنید و چه قبول نکنید گلکسی نوت ۷ سامسونگ به عنوان یک دستگاه سوخته در رزومه شرکت سامسونگ باقی خواهد ماند. سری نوت از نوت ۵ به نوت ۷ ارتقا پیدا کرد تا بتواند علاوه بر پیشرفت‌های زیادی و هماهنگی بین سری اس و نوت، یک جنگ روانی را با عدد ۷ در آیفون‌ها شکل دهد. اما دنیای فناوری به نحوی تغییر داشت که اکنون این جنگ روانی به نظر می‌رسد به سود اپل هم تمام شده است. نوت ۷ می‌توانست همانند سری اس ۷ و اس ۷ اج که در ابتدای سال بهترین بودند، در نیمه دوم هم بهترین باشد اما با توجه به مشکلات پیش آمده تولید دستگاه متوقف شد و فروش دستگاه در بیشتر بازار ها کنسل شده است. در ادامه همراه باشید.

با تغییر و تحول پیش آمده در دنیای اسمارت‌فون و خاموش شدن تب و تاب نوت ۷  این فرصت برای اپل ایجاد شده است که بتواند از نظر فروش، آمار و ارقام بهتری را در نیمه دوم سال میلادی جاری داشته باشد. البته این نمی‌تواند یک دلیل کاملا معتبر و یا قابل استناد باشد اما انکار آن هم کمی سخت خواهد بود. همیشه در شهریور ماه کاربران زیادی دو انتخاب دارند. یا به سراغ خرید آیفون برود و یا نوت معرفی شده را انتخاب کنند. امسال قیمت گلکسی نوت ۷ هم قیمت کمی نبود و در عمل افرادی که تمایل به خرید داشتند، هزینه زیاد چه آیفون و چه نوت را پذیرفته بودند.

مسلما نمی‌توان یک آمار دقیق از میزان افراد برای خرید آیفون منتشر کرد اما بنا به گفته Brian White می‌توان این موضوع را به صورت نسبی بررسی کرد. بر اساس صحبت های Brian White در سال ۲۰۱۶ اپل می‌تواند پیش‌بینی‌های فروش خودش را تا ۸ میلیون دیگر افزایش دهد و این کاملا ربط مستقیمی به عدم فروش نوت ۷ دارد. پیش بینی شده بود سامسونگ در نیمه دوم سال بتواند ۱۰ الی ۱۴ میلیون نوت ۷ به فروش برساند که حالا با این اتفاق در حدود ۵۰ تا ۸۰ درصد از کاربران را می‌تواند به اکوسیستم اپل جذب کند. عملکرد اپل به صورت رسمی منتشر نشده است اما با توجه به خرده فروشان در چین، ایفون ۷ و ۷ پلاس بازخورد خوبی را کسب کرده‌اند.

apple-iphone-7-plus-11

اپل می‌توانست عملکردی به مراتب بهتر داشته باشد اما آیفون‌های رونمایی شده ویژگی‌هایی دارند که به خوبی می‌تواند کاربران دیگر دستگاه‌ها را به خودش جذب کند. برای مثال رنگ های جت بلک بسیار وسوسه کننده اما پر دردسر هستند و یا دوربین بهبود یافته در دو دستگاه برگ برنده ای برای اپل به حساب می‌آید. صحبت‌های عملکرد خوب اپل در چین بر اساس گزارشی است که  ۳۰ عمده فروش منتشر کرده اند.

رقابت میان اپل و سامسونگ چند سالی که در سر تیتر اخبار قرار گرفته است. جدای از مشکل باتری نوت ۷ پتانسیل بهترین دستگاه فبلت را داشت اما یک مشکل توانست کل دستگاه را به حاشیه بکشاند که البته در ابعاد ایمنی فرد مشکل کمی هم نبود! جدای از اپل این فرصت برای دیگر شرکت‌ها هم ایجاد شده است تا در نبود نماینده یکی از شرکت‌های مطرح به خوبی بتوانند بازار مناسبی را ایجاد کنند.

نظر شما چیست؟ آیا اس ۸ می‌تواند بازار سامسونگ را کلی عوض کند؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Analyst-sees-Apple-adding-8-million-in-additional-iPhone-sales-this-year-thanks-to-the-Galaxy-Note-7_id86465″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir.arsallaan

این نوت۷ به هفت جد و هفت آباد سامسونگ هفت بار فاتحه خوند

Amir.arsallaan

والبته ۷ بار بنیان گذارشو تو قبر لرزوند

Smarter phone

این مقاله کلا غلطه!!
بحث ای او اس و اندرویده
عموما کسی که نوت باز باشه با مشکلی که واسه نوت ۷ پیش اومد یا نوت ۵ میخره با اس ۷ اج
گزینه بعدیش هم احتمالا گوشیهای اندرویدی دیگه هست!
نویسنده مقاله تو هوا همه مشتریها قاپید واسه اپل!!
فکر نمیکنم این اتفاق بیفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....