حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ: کاربران گلکسی نوت ۷ دستگاه خود را خاموش و از کار کردن با آن اجتناب کنند!

به نظر می‌رسد به پایان یک تراژدی نزدیک شده‌ایم.سامسونگ به تازگی در کره جنوبی کنفرانس خبری داشته است و در مورد اتفاقات اخیر نوت ۷ صحبت کرده است. در هفته گذشته تقریبا ۷ دستگاه از این اسمارت‌فون منفجر شده و مشکلات زیادی را برای شرکت درست کرده است. این مشکلات در ابتدا مربوط به دستگاه‌های عادی بود اما سپس دستگاه‌های ایمن هم دچار مشکل شد! سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که چه دستگاه اصلی و چه دستگاه تعویض شده خودتان را خاموش کنید. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که روز گذشته اعلام کردیم و در این کنفرانس خبری اعلام شد به نظر می‌رسد وجود مشکل در نسخه‌های ایمن هم وجود دارد و این شرکت کره ای به صورت رسمی در حال بستن پرونده یکی از بهترین دستگاه‌های خودش است. سری نوت رسما با این حرکت سامسونگ بسیار دجار جاشیه شده است. سامسونگ اعلام کرد فروش و عرضه توسط عمده فروشان در سراسر دنیا متوقف خواهد شد و اپراتور‌ها عرضه این دستگاه را لغو کرده‌اند. همچنین ثبت سفارش از کشور‌های مختلف برای دستگاه به صورت کامل منتفی شده است.

samsung-note-7-9978-0

آتش این خراب کاری سامسونگ زمانی بیشتر شعله ور شد که در خطوط هوایی شاهد منفجر شدن دستگاه بودیم و حتی یکی از پرواز‌های خطوط هواپیمایی آمریکا با ۴۰ دقیقه تاخیر مواجه شد. سامسونگ در صحبت‌های خودش اعلام کرد:

از آن‌ جایی که ایمنی مصرف کنندگان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ما در حال حاظر با نهاد‌های نظارتی جهت بررسی دقیق اتفاقات اخیر در حال همکاری هستیم. سامسونگ برای این که بتواند مدیریت بهتری بر روی اتفاق اخیر داشته باشد، با تمام شرکای تجاری و عمده فروشان خود صحبت کرده است که فروش این دستگاه را به صورت موقت به حالت تعلیق درآورده تا تمام نکات مبهم در این زمینه مشخص شود.

ما به تعهدات خود پایبند هستیم و تمام اقدامات لازم برای برطرف کردن این مورد را در دستور کار قرار خواهیم داد. با این حال اجتناب کاربران از استفاده دستگاه برای مدتی یکی از راه‌های حل‌های موجود برای عدم افزایش مشکلات است تا به صورت رسمی این مورد برطرف شود.

پس به صورت خلاصه خدمت شما عرض کنیم، اگر یک دستگاه گلکسی نوت ۷ دارید سریعا آن را خاموش کنید و به فکر یک دستگاه دیگر باشید. با این اوضاع به فرد دیگری نمی‌توانید بفروشید پس باید به فکر یک دستگاه جدید به صورت کلی باشید! نظر شما چیست؟ دستگاه بعدی شما چه دستگاهی خواهد بود؟

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-tells-Galaxy-Note-7-owners-to-power-down-their-device-and-refrain-from-using-it_id86417″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

یه جوری تیتر میزنید ادم فکر میکنه کلا از تولید نوت ۷ صرف نظر کرده این که گفته فعلا استفاده نکنید تا مشکل برطرف بشه

Shahinhhh

ببخشید من نمیتونم از هوم پیج وارد سایت بشم مجبورم از کانال تلگرام وارد پست ها بشم.

riofarina

لطفا قبل لانچ‌ کردن خوب تستش کنید مخصوصا نسخه موبایل.
لطفا نوت هفت دیگری نشید ?

milad.danesh

به نظر میرسد به پایان یک تراژدی نزدیک شدیم ….این شرکت کره ایی به صورت رسمی در حال بستن پرونده بهترین محصول خودش است … اگر یک دستگاه نوت ۷ دارید انرا خاموش کنید و به فکر خرید محصولی دیگر باشید …. دستگاه بعدی شما چه خواهد بود ؟؟؟
در ضمن توی بعضی پست ها توهین میشه ایمیل زدم ولی برخورد نمیشه خواهشا دکمه گزارش دهید رو برگردونید

حسین

این شرکت کره ایی به صورت رسمی در حال بستن پرونده بهترین محصول خودش است

ببخشید بهترین ؟؟

وقتی میگن چیزی بهترینه که عیب و نقصش نسبت که چیزای قبلیش خیلی خیلی کم باشه

نوت هفت ۹۹درصدش نقص بود و یه درصد هم الکی خود کاربراش واسه دل خوشی اسمشو گذاشتن خوبی .
بهترین ؟؟

خود سامسونگ تعطیل کرده بخش فروش نوت ۷ رو به خاطر گندی که به آبروی سامسونگ زد بعد دوستان ول کن نیستن

riofarina

خیلی غم انگیزه.
مطمئنا یکی از بهترینهای حال جهان بود.(شاید بهترین)
واقعا مشکل کجاس؟
چرا شفاف سازی نمیکنن که چرا آتیش میگیره؟
مگه میشه شرکت به این بزرگی و با عظمتی نتونه مشکل و حل کنه؟
بنظر من اینا دارن از گفتن حقیقت طفره میرن.
دوستانی هم که برند برند میکردن درس عبرت بگیرن.

Milad.tech

منم میگم این مشکل عادی نیست
یه جای کار میلنگه.مطمئنم یکی یا گروهی دارن چوب لای چرخ سامسونگ میذارن
تولید باتری اینقدرا هم پیچیده و سخت نیست

REZA

اقا میلاد مشکل از باتریه دیگه،گوشیا به سامسونگ فرستاده میشه اونم تست میکنه و میفهمه ادعای کسایی که گوشیشون منفجر شده درسته یا غلط همونطور که خیلیا که دروغ گفتن و گفت که شایعه بوده!

چیزیه که خود سامسونگ گفته،اگر اینکه کار کسه دیگه ای باشه اولین نفر خود سامسونگ برای حفظ ابروی خودش میگه

nAVID nAJA

بازم هستن کسایی که بخوان بگن این مشکل بزرگی نیس و سامسونسونگ فراخوان می ده؟؟؟؟ با اینکه گوشیه خوبی بود اما ارزش جانی و یا اینکه بعد از آتیش گرفتن پولتو از بدی رو نداره، مشکلیه که یه شرکت بزرگ نتونسته از پسش بربیاد و مشخصا تولید و ساخت این گوشی از پایه اشتباه بوده
دوستانی که میخواستن این گوشیو بخرن هنوزم گزینه های خوبی مثل گلکسی اس۷ (ترجیحا اج) و الجی وی ۲۰ گوگل pixel و آیفون۷ رو دارن اما از نظر ارزش خرید به نظرم نوت ۷ خیلی خوب بود

HITECH

سامسونگ بالاخره قبول کرد که این سری مشکل داره و تولید و عرضه اش را متوقف کرد اما بعضی از دوستان نمیخوان با این واقعیت کنار بیایند !
من فکر میکنم مشکل از باطری نیست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....