حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

FIFA 17 Mobile برای ویندوز فون هم عرضه شد

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های فوتبالی بر روی گوشی خود هستید و همچنین یک ویندوز فون مناسب برای بازی هم در اختیار دارید مطمئناً از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد: FIFA 17 را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از Windows Store دانلود کنید.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اگرچه برخلاف نسخه‌های اندروید و iOS که در آن‌ها این بازی FIFA Mobile Football نام دارد، در ویندوز ۱۰ موبایل این بازی با نام متفاوت FIFA 17 Mobile عرضه‌شده است. بر اساس گفته‌های EA این بازی شامل بیش از ۳۰ لیگ مختلف، ۶۵۰ تیم واقعی و ۱۷۰۰۰ بازیکن واقعی است. تمامی اطلاعات این تیم‌ها و بازیکنان به‌روز بوده و افراد می‌توانند از سراسر جهان در لیگ‌های مختلف باهم رقابت کنند و همین‌طور در یک تیم بازی کنند.

متأسفانه بررسی‌های انجام‌شده بر روی این بازی نشان‌دهنده‌ی این نکته است که FIFA 17 Mobile تقریباً زیاد کرش می‌کند و البته یکی از راه‌های کم کردن این مشکل نصب بازی بر روی حافظه داخلی تلفن است؛ یک نکته منفی دیگر هم در مورد FIFA 17 Mobile این است که در طول بازی باید همیشه به اینترنت متصل باشید پس شاید همیشه و همه‌جا نتوانید از آن لذت ببرید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/FIFA-17-Mobile-finally-arrives-on-Windows-Phone_id86395″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahspik

یه نکته: از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی میکنه. و میتونین با دسته ایکس باکس وان اس این بازیو انجام بدین.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش