حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این قاب یک صفحه‌نمایش E Ink به پشت آیفون شما اضافه می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، گجت‌های داغ

وقتی صحبت از محتوای نمایشی با نرخ به‌روزرسانی پایین مانند ebook ها باشد صفحه‌های نمایش E Ink بسیار کاربردی هستند اما هنگامی که به گوشی‌های موبایل می‌رسیم به دلیل نوع محتوای رنگارنگ و متحرکی که به نمایش درمی‌آورند این نوع صفحه‌ها خیلی مناسب نیستند در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اما تعدادی از تولیدکنندگان هنوز دست از تلاش برای گنجاندن دو نوع صفحه‌نمایش در موبایل‌ها برنداشته و می‌خواهند صفحه‌های E Ink را هم در تلفن‌های هوشمند تلفیق کنند. شاید Yotaphone که یکی از این نوع نمایشگرها را در پنل پشتی خود قرار داده بود ارزشمندترین تلاش برای تحقق این امر تا به امروز بوده است؛ اما محصولات دیگری هم ازجمله قاب‌های Oaxis InkCase i6 تلاش کردند این صفحه‌نمایش‌ها را به آیفون‌ها اضافه کنند.

Oaxis در ادامه‌ی تلاشی که با قاب InkCase i6 برای آیفون ۶ آغاز کرده بود، حالا محصول مشابهی را با نام InkCase 7 برای جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند اپل ارائه کرده که ازلحاظ ظاهری کاملاً مشابه با نسل قبلی این قاب می‌باشد فقط محل روزنه دوربین در این نسل بزرگ‌تر شده تا با دوربین جدید آیفون ۷ هماهنگ باشد. دیگر مشخصات آن ازجمله: صفحه‌نمایش ۴٫۳ اینچی، پشتیبانی از فرمت‌های ePub و TXT، نمایش اعلان‌ها و لوگوی بزرگی که کنار دوربین خودنمایی می‌کند همگی در این محصول جدید نیز حفظ شده‌اند.

باوجود سایز نه‌چندان کوچک InkCase i7 این قاب باتری اضافه شارژ کننده‌ی آیفون ندارد؛ به‌علاوه مستقیماً هم به آیفون متصل نمی‌شود بلکه از طریق بلوتوث تبادل اطلاعات را انجام می‌دهد و از طریق شارژر مغناطیسی اختصاصی می‌توان آن را شارژ کرد. این محصول با قیمت ۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و انتظار می‌رود در ماه نوامبر به دست مشتریان برسد.

آیا شما چنین محصولی را کاربردی می‌دانید؟

[button type=”link” link=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/10/10/13227536/oaxis-inkcase-i7-iphone-7-case-eink-display” size=”btn-medium”]theverge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش