حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲۸ مهر را در تقویم‌تان علامت بزنید ؛ هوآوی پردازنده Kirin 960 را در این روز معرفی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، مطالب ترنجی، هواوی

اگر منتظر رونمایی از پردازشگر پرچمدار جدید هوآوی هستید باید بگوییم که روز موعود فرا رسیده است. طبق دعوت‌نامه‌ای که برای اهالی رسانه ارسال شده است، هوآوی در تاریخ ۱۹ اکتبر مطابق با ۲۸ مهر کنفرانسی برگزار خواهد کرد.

با ترنجی همراه باشید…

به ماه آوریل بازگردیم. جایی که اعلام شد هوآوی از پردازنده Kirin 960 در یکی از محصولات جدیدش استفاده خواهد کرد. محصولی که تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد. پردازنده Kirin 960 براساس لیتوگرافی ۱۶ نانومتری ساخته شده است. این مغز متفکر جدید تلفن‌های هوآوی از استاندارد مخابراتی جدید Cat 9 نیز پشتیبانی خواهد کرد و از این نظر ایده‌آل اپراتورهای آمریکایی است. هشت هسته‌ی مرکزی این تلفن براساس Cortex-A73 ساخته شده‌اند و به نظر می‌رسد که با یک غول واقعی سرکار داریم!

هوآوی ماه نوامبر سال گذشته kIRIN 950 را معرفی کرد. این پردازشگر قدرتمند چهار هسته A72 داشت که تا فرکانس ۲٫۵۳ گیگاهرتز اورکلاک می‌شدند. چهار هسته دیگر kIRIN 950 تا ۱٫۸ گبگاهرتز امکان افزایش فرکانس پردازش را داشتند. این چیپست توسط TSMC ساخته شده بود و معماری آن ۱۶ نانومتری بود.

Invitation allegedly from Huawei for the October 19th event that will introduce the Kirin 960 chipset

براساس آخرین اطلاعات کایرین ۹۶۰ در تلفن‌های جدید هوآوی مانند میت ۹ و میت اس ۲ استفاده خواهد شد. یکی از نسخه‌های میت ۹ دارای رم ۶ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و دیگر نسخه‌ها دارای رم ۴ و حافظه ۶۴ / ۱۲۸ گیگابایت خواهند بود. قیمت این تلفن هنوز به صورت دقیق مشخص نیست اما هوآوی بازه ۴۸ تا ۷۰۵ دلار را در نظر گرفته است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-to-unveil-Kirin-960-on-October-19th-Chip-expected-to-debut-inside-the-Mate-9_id86339″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
R Win

تقویممو برای محصولی که هواوی میده بیرون علامت بزنم؟؟!!
حیف نیس اونو اصن برند حساب کنید
هر چن که به لطف هواوی خیلیا شدن صاحب گوشی!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com