حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات بیشتری از نوکیا D1C در آزمون AnTuTu فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، نوکیا

در قراردادی که بین نوکیا و مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ منعقد شد، بندی وجود دارد که به نوکیا اجازه نمی‌دهد تا سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ هیچ گوشی هوشمندی را برند نوکیا تولید کند، حالا با قرار گرفتن در این بازه‌ی زمانی اخبار بیشتری از محصول جدید این شرکت به گوش می‌رسد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همین هفته‌ی گذشته بود که بخشی از اطلاعات نوکیا D1C به‌عنوان محصول تازه‌ی این شرکت از طریق آزمون Geekbench فاش شد و مشخص شد که این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ در کنار ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد؛ اما امروز جزئیات بیشتری از این محصول به‌وسیله قرار گرفتن تحت آزمون بنچمارک AnTuTu فاش شده است.

noa

اطلاعات آزمون AnTuTu نیز وجود چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ را در این محصول تأیید کرده و در کنار این پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای از بکار رفتن پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ خبر داده است. بااینکه اندازه صفحه‌نمایش در این اطلاعات مشخص نشده ولی رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برای این گوشی قطعی به نظر می‌رسد؛ حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایتی خواهد بود و در کنار رم ۳ گیگابایتی انجام‌ وظیفه خواهد کرد. نوکیا D1C با یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی در زمینه عکس و فیلم‌برداری کاربران را همراهی می‌کند و درنهایت سیستم‌عامل پیش‌فرض آن‌هم نسخه ۷ اندروید خواهد بود.

این‌طور که مشخص است نوکیا در حال تدارک یک میان رده برای بازگشت به بازار است اما آیا این شرکت تصمیم دارد در کنار این محصول از یک پرچم‌دار قدرتمند نیز رونمایی کند یا خیر، مشخص نیست و فعلاً باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم. نظر شما در مورد بازگشت نوکیا به بازار چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokias-Android-flavored-D1C-arrives-on-AnTuTu-revealing-more-specs_id86336″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

یکباره میخواد بزنه جلو چون فقط اسمش نوکیا هست ؟
تولید اندرویدی با ۱۱۰۰ و n8 و … فرق داره
مثلا گوشی که با n8 معرفی شد s2 و سنسیشن HTC بودن
!!!!

bvb

به نظرم محصولاتی قراره تا پایان سال معرفی کنه ایناس:
یه گوشی پرچم دار و یه میان رده
یه دونه تبلت و یک ساعت هوشمند

Yousof

هرچی خواست بزنه

فقط

خدا کنه منفجر نشن?

mehrdad_ma

ترنجی عزیز
درآمد HTC
۴۸٫۱ درصد افزایش پیدا کرده http://mobilesyrup.com/2016/10/07/htcs-september-revenue-rose-41-8-percent-year-over-year/

همچنین HTC 10 اندروید ۷ رو گرفت و بعد پیکسلها ۷٫۱ رو میگیره

محمد

من اولین گوشی نوکیا که بیاد بازار فورا میخرم.
به یاد دوران جوانی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش