حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Kodak از رونمایی یک تلفن هوشمند در ۲۰ اکتبر خبر داد

برای دهه شصتی‌ها نام شرکت Kodak با فیلم‌های دوربین عکاسی عجین شده و برای بسیاری از ما نوستالژی به‌حساب می‌آید؛ با این حساب احتمالاً شما این شرکت را بیشتر یک شرکت عکاسی می‌دانید تا یک شرکت سازنده‌ی تلفن‌های هوشمند، اما Kodak مطابق با نیازهای جامعه تغییر کرده و سال گذشته با عرضه تلفن هوشمند Kodak IM5 به جرگه‌ی تولیدکنندگان این محصولات پیوست.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

مشخصاً با اینکه محصول سال قبل این شرکت نتوانست موفقیت چشمگیری به دست آورد اما Kodak تصمیم ندارد دست از تلاش بکشد و در تصویر تبلیغاتی که به‌تازگی منتشر کرده است از رونمایی یک تلفن هوشمند تازه در مراسم ۲۰ اکتبر خبر داده است.

با اطمینان می‌توان گفت که هیچ‌کس از مشخصات این محصول اطلاع دقیقی ندارد اما با توجه به سابقه‌ی این شرکت در زمینه‌ی عکس‌برداری می‌توان حدس زد که Kodak در این تلفن هوشمند هم تمرکز ویژه‌ای بر عکاسی گذاشته باشد. اگرچه که در این تصویر تبلیغاتی یک دکمه Home عجیب نمایش داده‌شده که نمی‌دانیم چه ویژگی خاصی دارد.

هرچند که خیلی به این محصول ناشناس خوش‌بین نیستیم اما همیشه احتمال دارد که غافلگیر شویم و با یک محصول جذاب روبرو شویم؛ درهرصورت ناچاریم تا ۲۰ اکتبر منتظر بمانیم و ببینیم Kodak چه خواهد کرد تا آن زمان با ما همراه باشید.

[button type=”link” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/10/kodak-smartphone-announcement-teased-oct-20/” size=”btn-medium”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فراز

Samsung Galaxy S7 Edge wins Phone of the Year at Mobile Choice Awards
لطفا بزارین این خبر رو ترنجی
Mobile choice award

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش