حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت‌های جذاب و جدید در راه ویندوز ۱۰ موبایل ؛ آیا رد استون ۲ ورق را برخواهد گرداند؟

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، مایکروسافت

ویندوز ۱۰ موبایل و نسخه‌ی رد استون ۱ شاید از نظر امکانات و ویژگی‌های جدید چندان چیز خاصی با خود به همراه نداشتند اما طبق شواهد و قرائن قرار است که نسخه بعدی از این قاعده مستثنی باشد و یک سیستم‌عامل خوب را مهمان خانه‌های طرفداران ویندوز کند. امروز تصاویری منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ نسخه موبایل را لو می‌دهد.

با ترنجی همراه باشید…

ویندوز ۱۰ موبایل با تمامی کاستی‌هایش هنوز برای من به شخصه دوست داشتنی است. زیبا ، جسور و البته کمی مظلوم! اگر بخواهیم صرفا از خوبی‌ها بگوییم و هیچ انتقادی نسبت به کم‌کاری مایکروسافت در خصوص ویندوز موبایل نداشته باشیم عملا این سیستم‌عامل نابود خواهد شد. باید انتقاد کرد تا اهالی ردموند متوجه شوند که پلتفرمشان هنوز جای کار زیادی دارد. باید بین کلمه‌ی منتقد و تخریب‌چی تفاوت قائل شد…

از ایام قدیم سایتی ایتالیایی با نام aggiornamentilumia وجود داشته است که اطلاعاتی ناب را در خصوص ویندوزفون منتشر می‌کرده است. امروز وین بتا به نقل از همین سایت چند اسکرین شات از ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ موبایل در نسخه رد استون منتشر کرده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. ابتدا با هم عکس‌ها را ببینم و بعد از آن تحلیلی کوتاه را تقدیم حضورتان خواهیم کرد:

windows-10

ویژگی‌های جدید عبارت است از:

  • امکان انتخاب صدای جدید برای اعلانات بروزرسانی
  • ایکون‌های جدید در بخش بروزرسانی
  • امکان انتخاب همراه بودن ویبره در نوتفیکیشن‌ها و یا غیر فعال کردن آن
  • امکان انتخاب نحوه‌ی خبر دار شدن از آپدیت از طریق hub feedback ، ویندوز آپدیت و یا پیامک

به طور کلی مایکروسافت تمرکز خود را بر روی ویزگی‌های جدید بخش اعلانات گذاشته است. خبری از تغییر ظاهری عمده نیست اما همین ویژگی‌های کوچک نیز می‌تواند حکم یک هوای تازه برای ویندوز ۱۰ موبایل داشته باشد. جالب است بدانید که تاکنون ویژگی‌ چندان مهمی به رد استون ۲ اضافه نشده است و همین چند ویژگی می‌تواند آغاز یک فرآیند جدید باشد.

نظر شما در رابطه با ویندوز ۱۰ موبایل رد استون ۲ چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.winbeta.org/news/new-images-leak-of-upcoming-windows-10-mobile-features”]WinBeta[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحيد

خسته نشن این ردموندی های عزیز راضی به این همه ضحمت نسیتیم والا!!!!!!!!!!!!!!!!

ashkan

عجب قابلیت های جالبی!!!!
مسخره کردن واقعا؟
خوب شد گوشی ویندوزفونم رو فروختم اندروید گرفتم وگرنه باید تا الان خون دل می خوردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com