حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) در نسخه صورتی نیز به بازار عرضه می‌شود

نوشته

7 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار، سونی، مطالب ترنجی

برای اولین بار سامسونگ بود که در سری اس و نوت خود از رنگ صورتی استفاده کرد. بعد از آن نوبت به آیفون ۶ اس رسید تا با رنگ رز گلد (چیزی مثل صورتی خودمان) وارد عرصه تولید تلفن‌هایی مخصوص خانم‌ها شود. این بار نوبت سونی است تا بعد از چندین تجربه مانند اکسپریا ایکس ، اکسپریا ایکس زد را با رنگ صورتی با نام اختصاصی Deep pink معرفی کند.

با ترنجی همراه باشید…

مشخصات کلی اکسپریا ایکس زد عبارت است از:

  • صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Full Hd از نوع IPS
  • پردازشگر اسنپدراگون ۸۲۰
  • ۳ گیگابایت رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با سنسورهای مخصوص عکاسی
  • دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
  • باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری

اکسپریا ایکس زد سونی با سه رنگ مشکی معدنی، پلاتینیوم و آبی جنگلی تاکنون در بازار جهانی عرضه می‌شد و در هنگام معرفی برخی از منابع به رنگ صورتی نیز اشاره کرده بودند. هیچ‌گونه عکس یا کلیپ رسمی تاکنون از این تلفن با رنگ صورتی در دسترس نیست حالا چند اپراتور از جمله O2 انگلستان در هنگام فروش پرچمدار جدید سونی علاوه بر سه رنگ اصلی معدنی، پلاتینیوم و آبی جنگلی ، رنگ صورتی را نیز به مشتری پیشنهاد می‌دهند.

طبق اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ایم احتمالا خبری از عرضه گسترده و جهانی این رنگ نخواهد بود و فروش آن تنها به کشورها و اپراتورهای خاص محدود شده است. امسال سونی فروش تلفن‌های هوشمند خود را بسیار زودتر از قبل شروع کرد و چند روز پیش طی مراسمی در الهیه تهران ، سونی موبایل ایران ورود رسمی اکسپریا ایکس زد و ایکس کامپکت را به ایران جشن گرفت.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 [button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/sony_xperia_xzs_deep_pink_variant_launched_available_for_purchase_in_uk-news-20929.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
the matrix

با سلام

خوبه سونیم فقط کپی کردن بلده اخه مگه قحطی رنگ بود که اومدی از رنگ صورتی استفاده کردی!!!!!! ( از توهمات فن های سونی که قبلا میگفتن و حتی به رنگ هم گیر میدادند البته طرفداران یک برند دیگه توشون سرآمد هستند!! ( بنده دیگه اونو فاکتور گرفتم )

خسته نباشید جناب کمانی ممنون بابت زحماتتون ، قربان این عکس جوونی های سیلوستر استالونه خیلی برای من جالب بود و نوستالژیک! به هر حال نسل بنده از این بازیگر زیاد خاطره داریم. موفق باشید.

shs77

رنگ صورتی رو از کی کپی کرد؟! سونی که از پارسال داره از صورتی استفاده میکنه که اگر منظورتون رز گلد هست که هیچ ربطی به هم ندارن و دو رنگ متفاوتن!

hamidreza12

ترنجی گند زدی مطالب جدید رو توی صفحه اول نمیاره من نظر ی بنده خدا رو خوندم نوشته باید اف۵ بزنی

مگه قالب قبلی بد بود؟

خیلی بد شده

hamidreza12

به نظر من قالب خیلی سنگین شده و نسبت به قالب قبلی زشت تره و تو موبایل سایت زیاد جالب نیست و…

milad.danesh

رنگ صورتی به گوشیه نمیاد

میلاد

مقایسه صفحه نمایش اس۷ اج با اکسپریا xz
http://uupload.ir/files/ymb1_s7_edge_vs_xz.png
از ۷ ازمایش انجام شده ۵ تا ازمایش رو اس۷ اج نمره بهتری اورده مخصوصا در دمای رنگ که به مقدار مرج۷ ۶۵۰۰ نزدیکه ولی xz دمای رنگ افتضاح ۸۱۸۴ رو گرفته وقعا بده
سونی اشغال سازه برای همین میگم. سامسونگ بدترین گوشیش تو این ۶ ساله نوت۷ بود که اونم میخواد با اس۸ جبران کنه ولی سوتی هرسال اشغال تر از پارسال

aaaaaaaa

اشغال هم نمیترکه ولی گوشی های سامسونگ میترکه 🙂

shs77

ببین کی واسه ما شده کارشناس!
آخه وقتی اطلاع نداری مجبوری الکی حرف بزنید؟!
این نتایج سامسونگ مربوط به حالت basic هست ولی روی حالت amoled یا adaptive نتایج ۱۸۰ درجه متفاوته! مثلا دمای رنگ هاش خیلی سردتر هست در این دو حالت!
خود فون آرنا هم میگه که صفحه نمایش گلکسی ها رو روی حالت basic تست میکنه!
کیفیت صفحه نمایش XZ مطمئن باش از S7 بالاتره چون Z5 هم بالاتر بود!

aaaaaaaa

سلام من چرا نمیتونم وارد اکانتم بشم؟
باید دوباره بسازم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com