حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از شیائومی Mi 6 منتشر شد ؛ پرچمدار بعدی در راه است

چندی پیش بود که شیائومی رسما بعد از مدت‌ها گمانه از دو پرچمدار جدید خود پرده برداشت. می ۵ اس و می ۵ اس پلاس دو تلفن جدید این شرکت چینی هستند که به تمامی دوست‌داران تکنولوژی معرفی شدند و حالا شیائومی پس از آن‌که خیالش از پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۶ راحت شد ، به سراغ Mi 6 رفته است.

اشتباه نکنید! اسم این تلفن Mi 6 است ولی ربطی به سازمان جاسوسی Mi 6 بریتانیا ندارد. یا حداقل تا این حد می‌دانیم که توسط این شرکت توسعه نیافته است و قرار نیست که برای این سازمان سری جاسوسی ساخته شود.

این تلفن احتمالا با پردازنده‌های نسل جدید کوالکام با نام اسنپدراگون ۸۳۰ یا هر اسم دیگری وارد بازار شود. همانند Mi5 دارای دکمه فیزیکی هوم است و سنسور اثر انگشت در زیر این دکمه قرار گرفته است. در Mi 5S شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک بودیم که توسط کوالکام ساخته شده بود و به شیائومی این اجازه را می‌داد که حسگر اثر انگشت را در هرجایی قرار دهد. این نسل از حسگرها در برابر آب و گرد و خاک مقاوم‌اند و می‌تواند در فضای مرطوب نیز انتظار یک عملکرد خوب داشت.

رنگ مشکی خالص که در این تلفن می‌بینیم ما را به یاد آیفون ۵ اس و سال ۲۰۱۳ انداخته است. در آننزمان نیز آیفون ۵ اس با چنین رنگی پا به میدان گذاشته بود. اگر کمی به عکس‌ها دقت کنیم می‌بینیم که شیائومی از دوربین دوگانه در این اسمارت فون استفاده کرده است که نشانه‌ی بسیار خوبی برای طرفداران این شرکت می‌باشد. برخلاف انتظار خبری از دوربین دوگانه نیست.

نظر شما در رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_6_allegedly_revealed_in_live_photos-news-20945.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
............

استاد نوی.سنده عزیز احتمالا نمی دونستن تا حالا که می ۵ پرچمدار ۲۰۱۶ شیائومی که به انگلیسی نوشته میشه mi5 مخفف رکن پنجم سازمان اطلاعات بریتانیا یا اداره امنیت داخلی بریتانیا هست.اون موقع یادش نبوده این طوری شوخی دربیاره!!. الان فهمیده با mi6!!!

سعيد

این الا دوربین ٢ گانه داره؟؟؟؟ خخخ
جون دادچ اون کناریش فلش LED

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com