حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست گوگل Daydream معرفی شد ؛ واقعیت مجازی با طعم ۸۰ دلار!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، گوگل

مدت‌ها پیش بود که گوگل در مراسم معرفی اندروید ۷ از تکنولوژی خاصی با نام Daydream سخن به میان آورد. این فناوری خاص که مربوط به واقعیت مجازی در این سیستم‌عامل است، تنها با یک چیز تکمیل می‌شود: گوگل Daydream !

با ترنجی همراه باشید…

این هدست به نظر نمی‌رسد که در مقایسه با رقبا چیز خاص و خارق العاده‌ای داشته باشد اما با توجه به آن‌که گوگل سعی می‌کند همواره یک محصول بی نقص را به کاربر خود هدیه کند، ما فکر می‌کنیم که با یک چیز با کیفیت طرف هستیم.

نام اصلی این دستگاه Daydream View است. عملا این گجت بعد از گوگل کاربورد دومین تلاش جدی گوگل در این عرصه محسوب می‌شود. این هدست تنها با اندروید ۷ قابل استفاده است و در صورتی که تلفنی با ورژن قدیمی اندروید دارید، باید قید این هدست را بزنید. این هدست واقعیت مجازی قابلیت نصب و اجرا تمامی نرم‌افزارهای اندروید را دارد ولی برخی از نرم‌افزارها که با واقعیت مجازی سازگارتند، مسلما تجربه بهتری را در اختیار صاحب خود خواهند گذاشت.

بدنه این گجت گوگلی از پارچه ساخته شده است و خبری از پلاستیک نیست. جالب است بدانید که برای آن‌که از این دستگاه استفاده کنید، لازم نیست عینک طبی و یا مطالعه‌تان را بردارید!

پبکسل و پیکسل ایکس ال نخستین تلفن‌هایی هستند که به صورت رسمی از این هدست پشتیبانی می‌کنند. گوگل گفته است که تعداد دیگری از دستگاه‌ها بزودی از این قابلیت بهره مند خواهند شد.

قیمت اصلی Daydream View 79 دلار است. این هدست در هنگام عرضه دارای چند محتوای اختصاصی همانند نسخه‌ای خاص از فیلم هری پاتر است. همچنین باید پشتیبانی از Hulu و نت فلیکس را به لیست قابلیت‌های این دستگاه اضافه کنیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”https://www.engadget.com/2016/10/04/google-daydream-vr-headset-is-soft-and-self-contained”]engadget[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com