حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به روزرسانی واتس اپ با قابلیت ویرایش تصاویر با قرار دادن متن و شکلک

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در چند ماه اخیر شاهد ارایه قابلیت ویرایش ساده تصاویر با متن و اموجی یا همان شکلک ها هستیم. اینستاگرام در قسمت Story خود این قابلیت را قرار داد و سپس Allo گوگل و تلگرام نیز این قابلیت را اضافه کردند. حالا واتس اپ نیز به عنوان یکی از بزرگترین برنامه های پیام رسان این قابلیت را اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی باشید.

whats-app-updateامروز واتس اپ یک به روزرسانی برای کاربران اندرویدی ارایه کرده است که در آن می توانید تصویری را که ثبت می کنید و یا از گالری خود برای ارسال انتخاب کرده اید را ویرایش کنید، ویرایشی شبیه به تصویر بالا. می توانید روی آن نقاشی کنید، بنویسید و یا اموجی قرار دهید، به قول واتس اپ، یک تصویر کار هزاران کلمه را می توان انجام دهد! اگر از کاربران iOS هستید باید کمی بیشتر منتظر بمانید. نمونه ای از شرایط ویرایش را در اسکرین شات احتصاصی ما می توانید ببینید:

photo_2016-10-04_10-28-01

از دیگر قابلیت های اضافه شده به واتس با این به روزرسانی جدید می توان به پشتیبانی از فلاش نمایشگر برای دوربین سلفی، زوم کردن در حین فیلم برداری و سوییچ سریع بین دوربین جلو و عقب با دوبار تپ روی نمایشگر اشاره کرد.

اگر از کاربران اندرویدی هستید می توانید هم اکنون این به روزرسانی را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود واتس اپ ۲٫۱۶٫۲۹۱ beta 

نظر شما درباره این قابلیت ها چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/whatsapp_now_allows_you_to_write_and_draw_on_photos_and_videos-blog-20858.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
j30

پ تماس تصویری چی شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)