حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ نوقا بالاخره به نکسوس ۶ رسید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، گوگل

الان چند هفته‌ای هست که به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا برای محصولات سری نکسوس آغاز شده است و حتی پرچم‌دار جدید ال جی یعنی V20 هم به‌صورت پیش‌فرض با این سیستم‌عامل ارائه می‌شود اما برخی از تلفن‌های هوشمند سری نکسوس هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند و ظاهراً این مسئله به دلیل مشکلاتی بوده که آپدیت جدید برای این محصولات ایجاد می‌کرده است؛ درهرصورت به نظر می‌رسد گوگل کم‌کم بر این مشکلات فائق آمده و بالاخره نکسوس ۶ به‌روزرسانی اندورید ۷ نوقا را دریافت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل هیچ‌وقت به‌صورت رسمی دلایل تأخیر در ارائه‌ی این به‌روزرسانی را برای نکسوس ۶ بیان نکرد ولی شایعات حاکی از مشکل مصرف بیش از اندازه‌ی باتری در این نسخه‌ی سیستم‌عامل گوگل بر روی این گوشی حکایت داشتند؛ بهر ترتیب مشکلات برطرف شده و کاربران این محصول از ارائه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی‌های خود خبر می‌دهند؛ این آپدیت با شماره ساخت NBD90Z و سایز ۸۶۰ مگابایتی به‌صورت آنلاین (OTA) ارائه می‌شود پس بهتر هست قبل از شروع چند گیگابایتی از ظرفیت حافظه‌ی گوشی خود را خالی کنید.

اگر شما این آپدیت را به‌صورت OTA دریافت نکرده‌اید نگران نباشید چون گوگل این به‌روزرسانی را به شکل فایل رسمی برای کاربران خود منتشر کرده است و می‌توانید به‌صورت دستی و یا در قالب یک فایل آنلاین OTA آن را دریافت و نصب کنند.

در ضمن جا دارد اشاره‌کنیم که متأسفانه هنوز خبری از ارائه‌ی این به‌روزرسانی برای نکسوس ۹ LTE نیست.

اگر شما هم اندروید ۷ نوقا را دریافت کرده‌اید تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Nexus-6-is-finally-getting-the-Android-7.0-Nougat-update_id86110″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

کاشکی قالب سایت یکم زودتر برای گوشی خوب بشه و اینکه همش لاگ این نخواد ازمون،و خیلی از چیزای ریزی که انتظار دارم از ترنجی،از اونجایی همیشه لپ تاپم همرام نیس،موقع خوندن اخبار ترنجی یکم اذیت میشم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش