حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل هوش مصنوعی جدید خود را به رخ رقبا کشید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، گوگل، هوش مصنوعی

مثل همیشه که شرکت‌ها در مراسم رونمایی خود به دنبال قدرت‌نمایی و به رخ کشیدن ویژگی‌های محصولات خود هستند، گوگل هم در مراسم معرفی گوشی‌های هوشمند خود علاوه بر این محصولات از هوش مصنوعی جدید خود با اعتمادبه‌نفس بسیار بالا رونمایی کرد و ویژگی‌ها دوست‌داشتنی آن را به رخ کشید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدیرعامل گوگل Sundar Pichai با اشاره به اینکه قدرت تشخیص تصاویر در این هوش مصنوعی از ۸۶٫۶ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۹۳٫۹ درصد ارتقاء پیداکرده، گفت که این تغییر عددی نه‌چندان بزرگ تغییرات چشمگیری در نتیجه ایجاد خواهد کرد. همین‌طور میزان آگاهی هوش مصنوعی گوگل به رقم ۷۰ میلیارد واقعیت رسیده که به دسترسی هرچه سریع‌تر و راحت‌تر کاربران به اطلاعات منجر می‌شود؛ به‌علاوه Pichai در مورد قدرت ترجمه این هوش مصنوعی نیز افزود که ماشین جدید گوگل به‌وسیله‌ی سیستم یادگیری عمیق تقویت‌شده است و دقت ترجمه آن از ۳٫۶۹۴ به ۴٫۲۶۳ افزایش پیداکرده است و به گفته مدیرعامل گوگل تنها یک قدم با دقت ترجمه انسانی با نمره ۴٫۶۳۶ فاصله دارد.

این بخش از کنفرانس گوگل نشان داد که این شرکت آینده را در تولید یک هوش مصنوعی کامل و کارا که در هر شرایطی به شما کمک کند می‌بیند و نه در تولید اپلیکیشن و فروش گوشی‌های هوشمند.

[button type=”link” link=”http://www.theverge.com/2016/10/4/13122406/google-phone-event-stats” size=”btn-medium”]theverge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش