حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ در بنچمارک GFXBench روئت شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

عموما در اکوسیستم اندروید عادت کرده ایم که حدود مهرماه نسخه نهایی آخرین نسخه سیستم عامل همراه با نکسوس (یا جدیدا پیکسل) های گوگل ارایه شود و پس از گذشت سه ماه تولیدکننده ها به نسخه پایدار این سیستم عامل برای دستگاه های خود برسند و ارایه نهایی جایی در میان زمستان باشد. امسال اما گوگل و دیگر شرکت های اندرویدی گویا تصمیم گرفته اند اندروید ۷ را زودتر ارایه کنند، حداقل از شواهد اینطور پیداست. الجی برای مثال پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۶ خود یعنی وی ۲۰ (LG V20) را با اندروید ۷ به صورت پیش فرض ارایه خواد کرد. انتظار می رفت سامسونگ نیز گلکسی نوت ۷ خود را با اندروید ۷ ارایه کند که چنین نشد. حال شواهدی از نزدیک بودن ارایه به روزرسانی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

screen-shot-2016-10-04-at-08-47-04

حدود به دو هفته پیش خبر از تست اندورید ۷ برای گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) از لهستان به گوش می رسید اما مدرکی برای اثبات این ادعا وجود نداشت. امروز اما در دیتابیس بنچمارک GFXBench یک گلکسی اس ۷ تست شده است و قسمت جالب داستان سیستم عامل آن است، یعنی اندروید ۷٫ مدل دستگاه SM-G930x است، این مدل معمولا برای دستگاه های دمو گلکسی اس ۷ استفاده می شود و احتمالا جز دستگاه هایی است که سامسونگ برای تست خود نیز از آن بهره برده است.  همانطور که در لیست مشخصات می بینید، چیپست این دستگاه مدل اگزینوس ۸۸۹۰ است که مربوط به نسخه جهانی گلکسی اس ۷ می شود، دقیقا همان مدلی که در بازار کشور ما نیز فروخته می شود.

هر چند این بنچمارک خبر از در دست کار بودن اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ می دهد و البته نشان از نزدیک بودن ارایه نیز دارد اما تضمینی بر خیلی نزدیک بودن آن نیست، این یعنی هنوز خیلی منتظر دیدن اعلانیه به روزرسانی روی گلکسی اس ۷ خود نباشید. درباره به روزرسانی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ اج خبری منتشر نشده است ولی به نظر نمی رسد اختلاف زمانی زیادی بین ارایه به روزرسانی اندروید ۷ برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج باشد.

[button type=”link” link=”http://www.sammobile.com/2016/10/04/galaxy-s7-running-android-7-0-nougat-surfaces-on-gfxbench/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)