حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۵ قابلیت ویژه الجی وی ۲۰ (LG V20)

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

وی ۲۰ (V20) پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۶ الجی است. تقریبا همه شرکت های اندرویدی به ارایه یک دستگاه خاص تر در نیمه سال عادت کرده اند که هر چند شاید از نگاه خود شرکت پرچمدار رسمی آنها به حساب نیاید اما نسخه به روزشده آن برای رقابت بهتر در بازار است. الجی پس از ارایه خانواده الجی وی (LG V) و با وی ۱۰، امسال عضو دوم این خانواده را با قابلیت های ویژه خود ارایه کرده است. در بازار اندروید به دلیل تنوع بالا از دستگاه هایی با قابلیت های و قیمت بالا مثل گلکسی نوت ۷ تا دستگاه هایی با قابلیت های خود در مقابل قیمت پایین، مثل دستگاه های تولیدکننده های چینی رقابت سخت است. اگر سهم بزرگی از بازار را ندارید حتما باید در یکی از این دو دسته جای بگیرید تا بتوانید مشتری را مجاب به خرید کنید. الجی با وی ۲۰ در دسته اولی قرار می گیرد، قابلیت های خاص. در این مطلب می خواهیم ۵ قابلیت ویژه الجی وی ۲۰ (LG V20) را باهم ببینیم. با ترنجی همراه باشید.

lg-v20-black-01

اولین قابلیت را می توان در خروجی صدا و بلندگوی این دستگاه دانست، جایی خروجی صدای با کیفیت با فناوری DAC ارایه می شود. این یعنی شما صدای با کیفیت Hi Fi 32 bite و چهار DAC داشته باشید. این خروجی هم در بلندگوهای وی ۱۰ و هم در خروجی هندزفری بسیار خوب است. بلندگوها صدای بلندی دارند و صدای خروجی جک ۳٫۵ میلی متری صدا با هندزفری های بسیار خوبی که همراه وی ۲۰ است نیز خیلی خوب است. البته برای لمس کیفیت واقعی صدا در هندزفری با استفاه از چهار DAC باید هندزفری با کیفیت تری داشته باشید و البته توجه داشته باشید که مصرف انرژی نیز بالاتر می رود.

lg-v20-hands-on-37-840x474

دومین مورد را می توان در طراحی الجی وی ۲۰ دانست، جایی که کیفیت ساخت بسیار بهتر از الجی جی ۵ است و حس بهتری برای در دست گرفتن وی ۲۰ خواهید داشت. این دستگاه تماما آلومینیومی است، در برابر شوک مقاوم خواهد بود، حاشیه تصویر بسیار کم و مناسب طراحی شده و در نهایت، درب پشتی باز می شود و شما می توانید در صورت نیاز باتری را خودتان عوض کنید. در کنار این موضوع قابلیت افزایش حافظه توسط مموری کارت را نیز در نظر داشته باشید.

نمایشگر دوم می تواند سومین مورد ویژه باشد که در وی ۲۰ وجود دارد اما شاید اولین موردی باشد که به ذهن می رسد، میانبرهای مفیدی اینجا وجود دارد که اگر طرفدار آن باشید، برای شما جذاب است.

lg-v20-23-630x421

چهارمین مورد که مثل مورد سوم خیلی مورد توجه است، دوربین های دوتایی الجی وی ۲۰ است. یک دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۳۵ درجه ای و یک ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید معمول.

در آخر اما می توان گفت که الجی وی ۲۰ با اندروید ۷ به صورت پیشفرض ارایه می شود و این یک گام بزرگ برای الجی و البته دارندگان الجی وی ۲۰ خواهد بود. اجازه بدهید این قابلیت ها را به صورت ویدیویی ببینیم:

[aparat id=”http://www.aparat.com/v/quhoO”]

نظر شما درباره الجی وی ۲۰ (LG V20) چیست؟ کدام یک از قابلیت ها را می پسندید؟ آیا موردی هست که خارج از لیست ما باشد؟

[button type=”link” link=”https://www.youtube.com/watch?v=-7q4lqhvlVQ”]Marques Brownlee[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

دوتا مشکل داره
۱-باتری ضعیف در مقابل رقبا
۲-صفحه نمایش که با توجه به g5 میگم (البته اینو مطمئن نیستم باید خودتون تست کنین تا مطمئن بشیم)

Dandelion

در پاسخ به شما دوست عزیز باید بگم که:
۱- ال جی V20 باتری ضعیفی نداره. آمپراژ این باتری برای انجام عملکردهای اون و استفاده بهینه طراحی شده . مهم اینه که اولا سیستم مدیریت باتری و انرژی در V20 قوی عمل میکنه و انرژی رو هدر نمیده. علاوه بر اون وقتی باتری قابل تعویض هست با داشتن یه باتری یدک خیلی راحت میتونیم در صورت خالی شدن و نیاز به استفاده از باتری پر، باتری خالی رو با باتری یدک پر عوض کنیم. بدون اتلاف وقت و انتظار برای شارژ شدن باتری! مشکلی که خیلی از گوشی های هوشمندی که باتری غیرقابل تعویض دارند در گیرش هستن.
۲- نمایشکر ال جی V20 از نوع Quantum IPS هستش و اگر با این فناوری در نمایشگر آشنایی داشته باشی طبعا میدونی که نسبت به نمایشگرهای IPS معمولی که این فناوری رو ندارن هم روشنایی بیشتری داره و خوانایی اون در زیر نور آفتاب خیلی بهتر از مدل‌های قبلی مثل V10 هستش و هم انرژی کمتری مصرف میکنه و کمتر باتری رو هدر میده.

Kamix1353

اگر اس٧ اج اینقدر خوب نبود مسلما یه گریزی به جی۵ یا وی ٢٠ میزدم(فقط به خاطره تو عشق از دست رفته پیکا?)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)