حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک دستگاه آیفون ۶ پلاس در جیب دانش آموزی منفجر شد

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، اخبار

پس از منتشر شدن چند گزارش در خصوص انفجار آیفون ۷ ، این بار نوبت به آیفن ا۶ پلاس رسیده است. ظاهرا محصولات اپل نیز درگیر مشکلاتی این چنینی هستند و کاربران باید مراقب خود باشند!

با ترنجی همراه باشید…

بعد از معرفی گلکسی نوت ۷ تاکنون میزان گزارش‌های مبنی بر انفجار و آتش سوزی یک موبایل به شدت افزایش یافته است. شاید برخی از افراد می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و استفاده ناصحیح از دستگاه را به گردن شرکت‌ سازنده بیاندازند. نوت ۷ دارای نقصی در بخش باتری بود که سامسونگ پس از بررسی تلفن‌هایش، سریعا دستور جمع آوری تلفن‌های موجود در بازار را صادر کرد.

امروز یک دانش آموز اهل Burlington در آمریکا ادعا می‌کند که آیفون ۶ پلاس‌اش که در جیب عقب شلوار او قرار داشته است، آتش گرفته است. شلوار این فرد سوراخ شده و تلفن او تقریبا نابود شده است. آیفون ۶ پلاس در جیب عقب این شخص در هنگام کلاس شروع به آتش گرفتن می‌کند و او سریعا از شر این تلفن خود را خلاص کرد زیرا ممکن بود که خود نیز آسیب‌های جبران ناپذیری ببیند. قرار دادن تلفن در جیب عقب و نشستن روی آن! می‌تواند مشکلات این چنینی را به همراه داشته باشد.

capture

یک شاهد عینی در این خصوص می‌گوید:

هیچ خبری نبود. صدایی شنیده شد. ناگهان یک توده بزرگ از دود از جیب Hlavaty خارج شد. او دوست همه ماست. چی؟ چی شده؟ متوجه شدیم که تلفن هوشمند در حال سوختن است.

Hlavaty می‌گوید هنگام خارج کردن تلفن از جیب خود احساس کرده که این دستگاه بسیار داغ است و آن را به این دلیل به زمین پرتاب کرده است. پس از بررسی کردن تلفن ظاهرا Hlavaty مقصر شناخته شده است. نشستن روی تلفن به گونه‌ای که تلفن آسیب ببیند مسلما در انفجار این اسمارت فون بی تاثیر نبوده است. باتری لیتیومی به شرایط و فشار خاص بسیار حساس هستند و هر چیزی که بتواند عملکرد آن را به شکل قابل توجهی تغییر دهد، باعث فعال شدن این بمب ساعتی موجود در جیب‌تان می‌شود.

اپل گفته است که این موضوع را به دقت بررسی خواهد کرد. آیفون ۶ پلاس در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و یکی از پر سر و صداترین آیفون‌های اپل بود. این گجت نخستین تلفن ۵٫۵ اینچی اپل بود که به آسانی خم می‌شد. اپل در خصوص خم شدن این دستگاه واکنش چندانی نشان نداد و تنها به تعویض جنس بدنه تلفن‌های خود در سال ۲۰۱۵ بسنده کرد!

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-6-Plus-reportedly-explodes-in-students-pocket_id86066″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kamix1353

بنده خدا خیلی هم چاق و چله نبوده که بگیم نشینمگاهش باعث ماجرا شده.
خداییش دیگه معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ

A.A

چجوری شده که جیبشو پاره کرده؟؟؟
خداروشکر شلوار پاش بود وگرنه معلوم نبود کجاشو پاره میکرد????????

کتیبه سپید

دیگه داره حالم از هرچی انفجار و باتریه به هم میخوره. مردم چشون شده امسال (چه شرکت ها چه کاربرها)؟
راستی ترنجی عزیز اگه این کامنت رو می خونی، لطفا تنظیم اندازه فونت خبر و ویرایش کامنت رو برگردون. برش نگردوندی که.

BENI.chalton

حرف های چالتون یکی یکی داره به واقعیت تبدیل میشه،باز هم یه آبرو ریزی دیگه از اپل باز هم انفجاری دیگر از اپل،سالی دو تا گوشی بزنی اونم هزار تا ایراد داشته باشه.

Ali asc

جالبه الان اونایی که نوت رو مسخره میکردن کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

milad.danesh

اپل فن ها کجایین دقیقا کجایین

grimm

خدا رو شکر هنوز نام برندی روی گوشیم هست که ۱۳ سال فرمانروایی کرد ولی یک بارم تن به انفجار نداد زنده باد نوکیا زنده باد ماکروسافت و هنوزم بروزترین آپدیت رو دریافت می کنه nokia lumia 930

grimm

خدا رو شکر هنوز نام برندی روی گوشیم هست که ۱۳ سال فرمانروایی کرد ولی یک بارم تن به انفجار نداد زنده باد نوکیا زنده باد ماکروسافت و هنوز آخرین آپدیت ها رو دریافت می کنه nokia lumia 930

عرفان

چرا همچین اتفاقی روز برای سونی نیفتاده
خب این نشون میده که چقدر کیفیت محصولات سونی بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com