حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل نرم افزار Maps برای اندروید را بروز کرد؛ اضافه شدن قابلیت همگام شدن با تقویم

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

اگر شما یک تلفن اندرویدی داشته باشید، احتمالا نام Google Maps را شنیده‌اید. سرویسی که در جهان بسیار معروف است و به شما امکان می‌دهد که در هر مکان و هر زمان با اتصال به اینترنت و GPS ، از مکان خود مطلع شوید و نقشه دور و اطرافتان را به دقت ببینید. امروز گوگل بروزرسانی جدیدی را برای نرم افزار نقشه یابی خود منتشر کرده است که ارتباط این نرم افزار با تقویم را جزو ویژگی‌های جدید این آپدیت دانسته‌اند.

با ترنجی همراه باشید…

برنامه جدید گوگل مپس با تقویم همگام شده است. با این قابلیت می‌توانید بیشتر طعم یکپارچه سازی تقویم و رویدادها را در تلفن خود بچشید! به این معنا که می‌توانید تاریخ یک رویداد خاص را با نقشه در میان بگذارید و این نقشه براساس اطلاعاتی که شما به آن تزریق کرده‌اید، بهترین راه رسیدن به آن مکان خاص را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای استفاده بهتر از این قابلیت بهتر است که مکام مورد نظرتان را به صورت دقیق وارد نقشه کنید.

Google updates Maps for Android with Google Calendar integration

همچنین شما در این نرم افزار می‌توانید با باز کردن منو و رفتن به بخش مربوطه ، در همان Google Maps به رویدادهایی که برای امروز در نظر گرفته‌اید دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از بهبودهایی که در این نسخه دیده می‌شود مربوط به Gmail است. اگر برای شما ایمیلی با یک مختصات خاص مشخص شده همانند هتل یا رستوران ارسال شود، گوگل مپس به صورت خودکار آن مکان را در نقش به شما نشان خواهد داد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Google-updates-Maps-for-Android-with-Google-Calendar-integration_id86081″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com