حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چینی‌ها معتقد هستند که سامسونگ در طرح فراخوان گلکسی نوت ۷ بین آن‌ها و دیگر کشورها تفاوت قائل شده است

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مطالب ترنجی

چین تنها کشوری بود که در آن فروش سامسونگ گلکسی نوت ۷ متوقف نشد. ظاهرا باتری‌های این تلفن در کشور چین توسط شرکتی بغیر از SDI ساخته شده بود و از نظر تئوری هیچ مشکلی نداشت. امروز اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد چینی‌ها از آن‌که گلکسی نوت ۷ های فروخته شده در این کشور هنوز از بازار جمع آوری نشده است ، خشمگین و ناراحت هستند.

با ترنجی همراه باشید…

شبکه دولتی CCTV متعلق به دولت چین از این اقدام سامسونگ با نام کاری با تکبر و غرور فراوان نام برده است و آن را تبعیضی علیه مردمان کشور چین توصیف کرده است. این اظهار نظر چینی‌ها از نظر اهالی کره شاید احمقانه به نظر برسد زیرا گلکسی نوت ۷ عرضه شده در چین عملا هیچ مشکلی ندارد.

چین تنها کشوری بود که نوت ۷ های موجود در آن از باتری‌های ساخت Amperex که اتفاقا در همان کشور ساخته شده بود ، استفاده شده بود. این باتری‌ها که ۳۰ درصد از مجموع تلفن‌های تولید شده با نام نوت ۷ را تشکیل می‌دهد، براساس اعلام سامسونگ هیچگونه خطری برای مشتری ندارد.

samsung-note-7-9845-0

جالب است که بدانید تاکنون چندین مورد آتش سوزی ناشی از نوت ۷ در چین گزارش شده است که تمام آن‌ها توسط سامسونگ رد شده است. این شرکت برای اطمینان بیشتر با همکاری ATL بیش از ۱۸۵۸ گلکسی نوت ۷ در چین را فراخواند و باتری‌های آن تلفن‌ها را مورد آزمایش قرار داد. این باتری‌ها عملا هیچ مشکلی نداشتند.

سامسونگ در وب سایت سامسونگ موبایل در چین نیز به صراحت عنوان کرده است که گلکسی نوت ۷ فروخته شده در این کشور هیچگونه مشکلی ندارد و کاملا ایمن می‌باشد. این شرکت به مشتریان بزرگترین کشور دنیا قول داده است که هیچ اتفاقی برای نوت ۷ آن‌ها نخواهد افتاد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/China-makes-big-mistake-by-accusing-Samsung-of-recall-discrimination-over-the-Galaxy-Note-7_id86052″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

من نگران زائران کربلا هستم یموقع با نوت۷ نرن حرم منفجرشون کنن خدای نکرده

BENI.chalton

هه هه کوه نمک.پلشت به فکر برند خودت باش.سامسونگ که هر سال داره برندهای دیگه رو ورشکست میکنه و با قدرت میره جلو

Pouya

حالتون بهم نخورد از بس از این چیزا گفتی نگران نباش زائرین کربلا اگر عقل تو کلشون بود میرقتن گوشیشون رو پس میدادن سالمش رو تحویل میگرفتن بعد میرفتن کربلا خدایی طرفداران سآمسونگ (خم شدن ۶ پلاس و خراب شدن قاب چرمی جی فور و حاله قرمز رنگی که روی دوربین سونی بود)مثل شما ترولا تا چندین ماه هی نیومدن نمک بریزن شماها تا عمر دارید ترول بازی در میارید خودتون خسته نشدین از بس چرت و پرت گفتین زیر اکثر خبرا یه همچین پستایی هست بس کنید دیگه تازه اون مشکلایی که گفتم رو هیچ کدوم از شرکتا ککشون هم نگزید برطرف کنه ولی سامسونگ هم معذرت خواهی کرد هم تعوض کرد نوت های سالم رو با علامت اس و ایکون سبز رنگ باتری از خراب هاش جدا کرد بعد هنوزم دارید میگید پس چرا ما الان مشکلات ایفون ۷ رو (نبود جک هدفون پاسخگو نبودن دکمه هوم در مناطق سرد سیر خش افتادن بیش از حد جت بلک مقاوت کمتر صفحه نمایش در برابر نوت ۷ باد کردن باتری کیفیت کم مکالمه)رو هی مثل شما ۱۰۰ دفعه زیر همه خبرا نمیایم بگیم چون ما ترول نیستیم

Pouya

این چینیا چه مرگشونه خب وقتی تلفن هیچ مشکلی نداره سامسونگ مگه مریضه بیاد عوض کنه احتمالا خبر نداشته که گوشی های نوت ۷ عرضه شده در چین مشکلی ندارند ولی اگه خبر داشته باشه یه مرگشون هست

Kamix1353

استاد شما دیگه چرا؟مگه نه اینکه ضرر مالی و فروش کم یعنی حرفه ایی بودن کاربرای اون برند؟حسودیت شده میخواد جای سونی رو تنگ کنه؟هنوز کل فروش چند ماهش سودش شد ۴ میلیون دلار اونوقت ابراز نگرانی کن.ضرر مالی هم بهش نمیگن.سهام افت میکنه بعضی وقتها بعضی وقتها هم بالا میره.

BENI.chalton

چین داره جنجال رسانه ای راه میندازه تا امار فروش سامسونگ رو بیاره پایین تا مردم به گوشی های وطنیشون رو بیارن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com