حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ور ۲ در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد؛ وجود یک استور اختصاصی برای این سیستم‌عامل

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، گوگل

ورود به دنیای ساعت‌های هوشمند الزاماتی دارد که فعلا اپل به خوبی آن را درک کرده و طبیعی است که بتواند رتبه‌های اول را در اختیار داشته باشد. نکته اصلی در این میان بحث بانک نرم‌افزاری است که بتواند کاربر و توسعه دهندگان را از جهت‌های مختلف درگیر کند. اندروید ور را می‌توان یکی از پر امکانات‌ترین پلتفرم برای ساعت‌های هوشمند شناخت که در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل به نسخه ۲ ارتقا پیدا کرد. در ادامه همراه باشید.

اکنون نسخه بتا از توسعه دهندگان عرضه شده است اما نسخه اصلی با خبر شدیم که به اوایل سال ۲۰۱۷ موکول شده است. پس با این اوصاف در اوایل سال آینده نسخه نهایی به دست شرکت‌های توسعه دهنده خواهد رسید اما معلوم نیست چه زمانی برای دستگاه‌های شناخته شده عرضه خواهد شد ولی مسلما این زمان زیاد طول نخواهد کشید چرا که در عمل اندروید ور ۲ یک ظاهر آماده و ساده بر روی تمام ساعت های هوشمند اندرویدی نیست و اجازه تغییر و تحول در آن نیست.

wear-collection-1990

این تاخیر در عرضه نهایی می‌تواند بسیار شیرین باشد چرا که گوگل تصمیم دارد اکوسیستم ساعت‌های هوشمند خودش را با ایجاد یک استور اختصاصی بر روی این سیستم‌عامل به اوج برساند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد، تصمیم گوگل به ایجاد و توسعه‌ نرم‌افزار هایی است که نیاز به اسمارت فون اصلی کاربر را به مراتب کمتر می‌کند. برای مثال در نسخه قبلی شما مجبور بوده اید که نرم‌افزاری را از پلی استور خود اسمارت‌فون دانلود کنید و سپس بر روی ساعت از آن استفاده کنید اما با ایجاد یک استور اختصاصی بر روی ساعت دیگر نیست اسمارت فون شما نقش اصلی را داشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا ایجاد یک استور اختصاصی و غنی می‌تواند برگ برنده این سیستم‌عامل باشد؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Android-Wear-2.0-gets-pushed-back-to-early-2017-but-gains-its-own-Play-Store_id85990″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....