حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات قابلیت ماژولار موتو مادز (Moto Mods) موتورولا

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، موتورولا

سال ۲۰۱۶ را به راحتی می توان سال ایده های نو دانست، دستگاه های ماژولار، دو دوربینه، نمایشگرهای خمیده و یا حتی حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا دانست. در زمینه ماژولارها دو شرکت شاخص وجود دارد، الجی و موتورولا. همانطور که در دستگاه های دو دوربینه دیدیم، روش های استفاده متفاوت بود. در زمینه ماژولارها نیز عملکرد این دو شرکت متفاوت بود. با در نظر گرفتن همه موارد می توان گفت موتورلا و لنوو ایده کامل تر و جذاب تری است. در ادامه می خواهیم ویدیو تبلیغاتی این شرکت پیرامون قابلیت ماژولار خود که به نام moto mods برندسازی شده است را ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

گفتیم ایده موتورلا به نسبت الجی برای یه موبایل ماژولار بهتر است، اما چرا؟ دلیل اول سهولت در استفاده است، شما به راحتی و به لطف به اصطلاح آهنربایی بود ماژول ها می توانید از امکانات جدید اضافه شده توسط ماژول ها بهره ببرید. علاوه بر آن ماژول های مفیدی چون پروژکتور و دوربین باقی موارد نیز سهولت در استفاده را دارند. نکته مهم نیز آن است که بدون نیاز به خاموش شدن دستگاه از آن ها استفاده کنید.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat id=”nPLoG”]

 نظر شما درباره دستگاه ماژولار چیست؟ ایده الجی بهتر است یا موتورلا؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/New-Moto-Mods-video-shows-you-how-fast-you-can-add-accessories-to-your-Moto-Z-handset_id86034″]phonearena[/button]
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)