حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هم‌اکنون iOS 10 بر روی نیمی از دستگاه‌ها نصب شده است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اخبار، سیستم عامل

شرایطی که بر روی سیستم‌عامل iOS حاکم است، تکلیف توسعه دهندگان را به خوبی معلوم می‌کند و منسجم بودن این سیستم‌عامل را به رخ دیگران می‌کشد. تقریبا دو هفته از عرضه نسخه نهایی iOS 10 می‌گذرد که در گزارش منتشر شده توسط Mixpanel شاهد هستیم این نسخه بر روی تقریبا نیمی از دستگاه هایی که در لیست پشتیبانی قرار داشتند، نصب شده است. در ادامه همراه باشید.

اپل کاربران را به هر صورتی تشویق به اپدیت می‌کند. از نوتیفیکیشن گرفته تا بنر‌هایی در اپ استور به شما مکرر می‌گویند که به آخرین نسخه از سیستم‌عامل خودتان بروز شوید. با در نظر گرفتن این که اپل در ارائه بروزرسانی در قید و بند منطقه‌ای و یا اپراتوری نیست عملا با یک فاصله زمان کمی آپدیت برای تمام کاربران در دسترس قرار می‌گیرد ولی برای سیستم‌عامل اندروید اول نسخه خام باید توسط گوگل ارائه شود و سپس شرکت های مختلف با پوشاندن لباس‌های مختلفی آن برای عرضه آماده می‌کنند اما در هنگام عرضه هم شاهد هستیم در دسترس قرار گرفتن برای هر کشور متفاوت است. گاها این فاصله زمانی به حدی طول می‌کشد که کاربران به سراغ آپدیت‌های با رام دستی می‌روند و قید OTA را خواهند زد.

mixpanel

نیمی از افراد دیگر که به iOS 10 مهاجرت نکرده‌اند یا منتظر برطرف شدن مشکلات احتمالی هستند و یا منتظر هماهنگی کامل‌نرم‌افزار ها در این نسخه که بزودی تمامی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های خودشان را بروز می‌کنند. نظر شما چیست؟ آیا به iOS 10 آپدیت کرده اید؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/iOS-10-has-now-reached-almost-half-of-compatible-devices_id85942″]www.phonearena.com[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi.ak

پر از باگ بود که نسخه اولیش
نمیدونم چقدری اپدیت داده که حل شه مشکلاتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....