حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ پتنت تبلتی تاشو را ثبت کرد که علاوه بر کیبورد، دارای یک استند داخلی است!

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

مشکل اینجاست که از ثبت ایده تا عملی شدن آن هزاران مرحله وجود دارد که می‌تواند درصد موفقیت یک ایده را به ۱۰ درصد برساند اما اگر ایده باشد و فرد بخواهد بر روی آن سرمایه گذاری کند، بالاخره روزی به آن خواهد رسید. همانطوری که در جریان هستید روند فناوری در دنیای کنونی به نظر می‌رسد به سمتی می‌رود که گجت‌های کنونی منعطف خواهند شد. سامسونگ پتنتی را ثبت کرده است که آینده تبلت‌ها را نشان خواهد داد. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که در تصویر بالا شاهد هستید در یک نگاه بسیار ساده به نظر می‌آید اما در باطن کاملا یک طرح وحشی به نظر می‌رسد. مسلما با توجه به فناوری‌هلی کنونی چنین دستگاهی عملی نیست اما در دنیای فناوری از فردای خودمان با خبر نیستیم. شاید روزی این طرح بتواند به حقیقت تبدیل شود اما تا رسیدن به آن راه زیادی را مسلما خواهیم داشت.

همانطوری که در این طرح ثبت شده می‌بینیم، این دستگاه از سه قسمت تشکیل شده است و تقریبا نشان دهنده نسلی جدید از تبلت‌های تبدیل شونده خواهد بود. در طرح ثبت شده هیچ نامی از این محصول مفهومی ذکر نشده است اما برای اهداف خاصی می‌تواند طراحی شده باشد. اگر بخواهد از صفحه نمایش آن به صورت کامل استفاده کنید، با توجه به پایه در نظر گرفته شده دستگاه می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و زمانی که نیاز به تایپ کردن سریع دارید، با تا کردن یکی از قسمت‌های آن کیبورد بسیار جالبی را در اختیار خواهید داشت.

لازم به ذکر است که این پتنت در سال ۲۰۱۵ به ثبت شده است و عمده طرح‌های مفهومی سامسونگ در مورد دستگاه‌های تاشو فعلا در حد همان یک طرح باقی مانده است و خروجی را شاهد نیستیم هر چند که لنوو توانست در نمایشگاه‌ اخیر خود نمونه‌های آزمایشی را رونمایی کند. صفحه‌نمایش ها به فناوری رسیده‌اند که تا شوند اما از نظر سخت‌افزاری داخلی و طراحی بدنه فعلا مراحل سخت تری را در پیش داریم.

این که دستگاه‌های تاشو می‌توانند در دنیای کنونی به عنوان دستگاهی کاربردی ظاهر شوند یا خیر، نگرشی خواهد بود که سال‌های آینده به آن پاسخ می‌دهیم. نظر شما چیست؟

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-gets-patent-for-foldable-tablet-with-keyboard-and-built-in-stand_id85965″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
feel the power

و این است قدرت سامسونگ.
پ.ن:منتظر خوشمزه بازی ترول های عزیز زیر این پست مانند پست های دیگر سامسونگ هستیم.که نشان از سوزش آن هاست.

BENI.chalton

سامسونگ الان از سال ۲۰۱۲ دیگه یه کاری کرده که همه برندها دارن ازش تقلید میکنن تو زمینه موبایل،این طرح اجرایی بشه چهار سال بعدش اپل شروع میکنه تقلید کردن،اپل الان دیگه صبر میکنه ببینه سامسونک چی میزنه تا سال بعدش شروع کنه ازش تقلید کردن،الان طراحی اس هفت هم انقدر کامل و زیبا هست که شده استاندارد طراحی شده و همه برندها دارن از طراحی اس هفت الهام میگیرن و تقلید میکنن گوشیهاشونو میسازن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....