حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افتتاح مرکز آموزش گلد کیدز ؛ خانه‌ای برای شکوفایی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

امروز مرکز آموزش گلدکیدز با حضور آقای حسین تنهایی قائم‌مقام هلدینگ گلدیران، آقای دی‌اس‌آن مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران، مدیران ارشد ال‌جی و گلدیران،  خانم دانشور مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین پناه عصر، جناب دکتر ساوه مدیرکل اموزش وزارت صنعت معدن و تجارت، مدیران ارشد جهاد دانشگاهی و همچنین بچه‌های تحت آموزش، اساتید و تعدادی از والدین افتتاح شد.هدف اصلی این پروژه استعداد یابی کودکان در معرض آسیب ایران به منظور افزایش سلامت روانی و ارتقا سطح علمی جامعه  است.

در این پروژه بعد از طی چند مرحله کودکان استعدادیابی شده و در مناسب‌ترین رشته علمی که با شخصیت آنها متناسب است آموزش می‌بینند. در مرحله اول این کودکان استعداد یابی  شده و بعد از گذراندن تست های مختلف و سنجش رفتاری و مصاحبه، بر اساس استعداد برای طی فرآیندهای بعدی معرفی می‌شوند. بعد آنها برای کسب دانش و آموزش پذیری آماده می‌شوند و در ادامه  با حیطه گسترده‌ای از دانش برای انتخاب شغل آشنا می‌شوند. در آخر و بعد از جمع بندی اطلاعات ،  برای ادامه راه کودک تصمیم‌گیری می‌شود و روند آموزش او آغاز می‌شود. تاکنون این کودکان توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی کسب کنند که  کسب مقام در مسابقات روبوتیک، برنامه کسب و کار شریف و سخنرانی مدرسه تابستانی شریف از جمله آنهاست.

img_2521

این پروژه برای اولین بار در ایران ابداع شده است. شرکت ال‌جی الکترونیکس به طور فعال و با تعهد طولانی مدت برای افزایش  ارتقا سطح علمی و سلامت روانی جامعه در سرتاسر جهان مشارکت می‌کند. برای نمونه، از سال ۲۰۰۹، شرکت ال‌جی با مشارکت برنامه جهانی غذای سازمان ملل (WFP) و مؤسسه بین‌المللی واکسن (IVI) ، برنامه LG Hope Series را در کشورهای در حال توسعه شروع کرده است. همچنین، از سال ۲۰۱۲ برنامه LG Hope Screen تلاش می‌کند تا میزان آگاهی‌های عمومی در مورد مشکلات جهانی نظیر فقر و محافظت از محیط زیست را افزایش دهد. به علاوه، به منظور آموزش کودکان، ال‌جی برنامه Life Green Class را ارائه کرده است. تاکنون این برنامه به ۳/۱ میلیون دانش‌آموز از سرتاسر دنیا سر زده است. به منظور ساخت زیرساختی قدرتمند، ال‌جی الکترونیکس برنامه‌های زیاد دیگری در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در دنیا دارد. در همین راستا شرکت ال‌جی با همکاری شرکت گلدیران پروژه گلد کیدز را در ایران راه‌اندازی کرده‌اند.

photo_2016-09-29_12-53-13

دنیای زیبای کودکان و نوجوانان با حمایت مادی و معنوی گلدکیدز (کانون طلایی نخبگان ایران) به فضای متفاوتی تبدیل خواهد شد. طرح استعدادیابی و حمایت از بهترین ها در رشته های مختلف، برنامه ای بدیع و نو در راستای حمایت از کودکان مستعد ۶ تا ۱۶ سال است. گلدکیدز با بهره‌گیری از علومی نظیر روانشناسی و جامعه شناسی به دقت برنامه‌ریزی شده و پرورش استعدادهای بالقوه منتخبین و هدایت قابلیت‌ها را در کنار توجه دائم به آموزش‌هایی مد نظر دارد که آینده شخصی و اجتماعی نسل طلایی ایران را تضمین می‌نماید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....