حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رسمی: بیش از ۶۰ درصد دارندگان نوت ۷ در آمریکا و کره جنوبی در فراخوان شرکت کرده‌اند

تقریبا یک ماه پیش بود که سامسونگ پس از مشکلات عجیب و غریب مربوط به آتش سوزی و انفجار گلکسی نوت ۷ تصمیم گرفت که تمامی ۲٫۵ میلیون تلفن هوشمند موجود در بازار را جمع آوری کند. امروز این شرکت آمارهای مختلفی را در این خصوص منتشر کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ گلکسی نوت ۷ تلفن بسیار زیبا و البته قدرتمندی بود که قربانی سیاست غلط سامسونگ شد. اگر این شرکت کره‌ای به جای عجله در عرضه تلفن‌های هوشمند جدیدش اندکی بیشتر بر روی کیفیت این دستگاه کار می‌کرد احتمالا امروز حوادث کمتری در این خصوص رخ می‌داد و هم سامسونگ ضرر کمتری می‌کرد. فراخوان سامسونگ گلکسی نوت ۷ از روز ۲ سپتامبر که فروش نوت ۷ متوقف شد همچنان ادامه دارد و احتمالا این فراخوان تا روز ۷ مهر به پایان خواهد رسید.

galaxy-note-7-battery-indicator-2

سامسونگ شرایط جالبی را برای مشتریان نوت ۷ ترتیب دیده است. شما می‌توانید تلفن خود را پس دهید و علاوه بر دریافت پول کامل آن چند هدیه از این شرکت نیز دریافت کنید. گزینه دوم مربوط به تعویض نوت ۷ با اس ۷ اج و دریافت ما به تفاوت به همراه چند هدیه ویژه است. مورد سوم نیز به تعویض نوت معیوب با نوت ۷ جدید است که در حدود ۹۰ درصد از کاربران سامسونگ این کار را انتخاب کرده‌اند. سامسونگ در دورانی که مشتریانش منتظر تلفن‌های جدیدشان هستند به آن‌ها یک عدد گلکسی J موقتا قرض می‌دهد.

دی جی کوه مدیر بخش موبایل سامسونگ به خاطر مشکلات نوت ۷ در مقابل میلیون‌ها ببیننده از مردم عذرخواهی کرد و این کار می‌تواند سرمشق خوبی برای برخی از افراد باشد. مدیر بخش موبایل سامسونگ می‌گوید:

تمرکز ما در حال حاضر بر روی این موضوع است که مطمئن شویم  تمام دستگاه های تحت تاثیر مشکلات باتری به سرعت تعویض شوند

سامسونگ می‌گوید که از زمان شروع برنامه جایگزینی نوت ۷ تاکنون بیش از ۹۰ درصد کاربران از این شرکت خواسته‌اند که گلکسی نوت ۷ سالم به آن‌ها تحویل دهد. در آمریکا و کره جنوبی ۶۰ درصد از مشتریان نوت ۷ تلفن خود را تاکنون به سامسونگ تسلیم کرده‌اند. این آمار در سنگاپور به ۸۰ درصد رسیده است که آمار قابل توجهی است.

ما از وفاداری کاربران نوت ۷ و شکیبایی آن‌ها متشکریم

دی جی کوه همچنین به کاربران خود توضیه می‌کند که هرچه سریعتر نوت ۷ های قدیمی خود را به سامسونگ تحویل دهند تا بیش از این شاهد بروز آتش سوزی نباشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.sammobile.com/2016/09/27/samsung-says-90-percent-of-galaxy-note-7-owners-have-opted-for-a-replacement/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

بارها گفتم بازم میگم،تو زمینه گوشی ۳ تا مورد با اسم سامسونگ گره خورده،پردازنده،صفحه نمایش،دوربین،سامسونگ تو این سه مورد همیشه اول هست و بهترین،و اما نوت هفت که این مشکل براش پیش اومد الان با قدرت بیشتر وارد رقابت میشه و مثل هر سال نوت هفت هم امثال لقب بهترین گوشی رو برای خودش میکنه،اپل هم که هر روز ایراداش داره پیدا میشه،اون از ios 10,صدای عجیب قریب که طرف میترسه نزدیک گوشی بشه،دوربین پر از ایراد و و و چیزای دیگه که بعدا میگم.

amir

ابو بریز جایی کخ میسوزه خخخخخخخخخ

amir

که اشتباه شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com