حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخشی از مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۸ لو رفت؛ مجهز به پروژکتور داخلی و دوربین ۳۰ مگاپیکسلی

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | MWC، اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

هر ساله بعد از رونمایی از سری نوت به سراغ اس بعدی در سال آینده خواهیم رفت اما مسلما فاصله زیادی خواهد داشت. امسال با توجه به این که نوت ۷ سامسونگ می‌توانست مدت‌ بیشتری در سر تیتر اخبار قرار بگیرد، متاسفانه دچار اخبار منفی شد و از جهت دیگر سرتیتر اخبار قرار گرفت. پس این که به سراغ سری اس بعدی رفته‌ایم دلایل قابل توجیهی برای سامسونگ دارد. در ادامه همراه باشید.

بر اساس پیش‌بینی هایی داریم سری اس بعدی یعنی اس ۸ باید دچار تغییر و تحول اساسی شود تا سامسونگ بتواند از نظر بار خبری باز هم به قدرت قبل برگردد. هر چند که الان قدرت دارد اما نیاز به تغییر احساس می‌شود. فعلا تا مدتی به حرف ها و حدیث‌های منتشر شده می‌پردازیم تا بعد به سراغ تصاویر برویم. یکی از ابتدایی ترین مشخصاتی که برای اس ۸ سامسونگ منتشر شده است، پردازنده هست هسته‌ای ۳٫۲GHz خواهد بود. به احتمال زیاد این پردازنده مربوط به اگزینوس جدید و یا سری جدید اسنپدراگون (اسنپدراگون ۸۳۰) خواهد بود.

صفحه‌نماییش دستگاه این بار به رزولوشن ۲۱۶۰ در ۴۰۹۶ پیکسل و ابعاد ۵٫۲ اینچ ارتقا پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب ارتقا قابل توجهی را به نسبت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ در گلکسی اس ۷ تجربه خواهیم کرد. اما قسمتی که امروز در وب سایت techradar منتشر شد، دوربین ۳۰ مگاپیکسلی این دستگاه است. یک دوربین با رزولوشن بسیار بالا همراه با OIS در کنار دوربین ۹ مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی مشخصات بسیار هیجان انگیزی دارد. البته اجازه دهید کمی این مشخصات را بیشتر وسوسه انگیز کنیم چرا که به نظر می‌رسد این بار سامسونگ به سراغ یک باتری ۴۲۰۰mAh با فناوری وایرلس و فست خواهد رفت.

galaxys7-handson-07-970-80

اما به نظر شما دلیل استفاده از این رزولوشن بالا چیست؟ به نظر می‌رسد سامسونگ در فکر رونمایی از یک مینی پروژکتور در محصول خود است. بدین ترتیب شما می‌توانید تصاویر بسیار بالایی را ثبت کنید و سپس به سراغ نمایش آن در بهترین حالت بروید. انتظار داریم سامسونگ در ۱۷ آوریل گلکسی اس ۸ را در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و سفید معرفی کند. با این حساب منتظر نمایشگاه MWC 2017 نباید باشیم.

حتی در شبکه‌های مجازی قیمت گلکسی اس ۸ هم منتشر شده است. گفته می‌شود این دستگاه با قیمت اولیه ۸۵۰ دلار یعنی ۱۰۰ دلار گران‌تر از گلکسی اس ۷ وارد بازار می‌شود.

دلیلی برای رونمایی سریع‌تر این محصول نیست. امیدواریم سامسونگ سر صبر و حوصله دستگاه خودش را معرفی کند. نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/samsung-galaxy-s8-spec-leak-reveals-30mp-camera-and-built-in-projector-1329349″]www.techradar.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HG

دوستان باور نکنید…این رو دشمنان سامسونگ میسازن تا وقتی گوشی با مشخصات ضعیف تر اومد بخوره تو ذوق مردم و بگن که عوض نشده…ولی اگه بشه چی میشه…

حامد

بعد طرفدارای این شرکت ادعا دارن عدد مگاپیکسل ملاک نیستو کلکه و…، حالا بیان بگن ببینم سامسونگ داره کلگ میزنه الان دیگه؟ خخخخ

PIMPLUKE

داداش مشخصاتش هرچی باشه مهم نیس فقط نترکه مابقیش حله

Saman

شایعست،سامسونگ داره بازار گرمی میکنه تا توجه ها رو جلب کننه،آخر سرم که همش شایعه درمیاد،سامسونگ باید راههای جدیدو تست کنه،نه راه قبل رو ،و فکرم نکنم تازه بتونه توجه هارو جلب کنه

mainuser

جا دادن یه باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر توی ضخامت پرچمدارا تقریبا محاله.
????

مهدی

یعنی واسه من مثل روز روشنه که شایعه ای بیش نیست
دوربین ۳۰ مگاپیکسلی؟؟؟؟؟ عمرااا :))
باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری؟؟؟؟؟؟ محاله
یادمه دوران اس۵ انقد با این اخبار سطح توقعات بالا رفته بود که وقتی اومد خورد تو ذوقشون. یه سری توقعات نا معقول هم داشتن اون موقع اخه.
دقیقا یادمه چون نوت۳ ،رمش۳ بود میگفتن اس۵ با رم۴ میاد؟!!؟ اون مووووقع!!!!!!
یا مثلا چون آیفون۵اس با اثر انگشت اومده بود همه منتظر بودن سامسونگ اون موقع سنسور اسکن عنبیه بذاره یا مثلا سنسور اثر انگشت رو زیر صفحه نمایش بذاره. چیزی که تاااازه شیائومی تو می۵ اس گذاشته رو اون موقع از سامسونگ توقع داشتن ( بخاطر رقابت با اپل )
این اخبار شایعه ای بیش نیست. به نظرم تقریبا تو ماه اخر اخبار موثق تری میاد که به مشخصات گوشی خیلی نزدیک ترن. الان اصلا قابل پیش بینی نیست و فقط سطح توقعات رو تحت تاثیر میذاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....