حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگرهای سری پزشکی ایسوس، راهکاری برای جلوگیری از اشتباهات پزشکی

ایسوس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان نمایشگر در جهان، برای هر نوع کاربردی، کالایی اختصاصی و متناسب با نیاز کاربران آن، طراحی و تولید می کند. امروزه در دنیای پزشکی، با توجه به ظهور عصر دیجیتال، تصویربرداری و مشاهده تصاویر پزشکی به صورت دیجیتالی انجام می شود. این امکان باعث شده تا بررسی ها دقیق تر شده و نسبت به راهکارهای چاپی مقرون به صرفه تر باشد. به همین منظور در این خبر قصد داریم تا شما را با نمایشگر های پزشکی ایسوس آشنا کنیم.

نمایشگر پزشکی ایسوس HA2402، برای تفسیر دقیق تصویربرداری پزشکی

تفسیر قابل اعتماد تصویر برداری پزشکی و نمایش آن، یکی از پروسه های حیاتی در صنعت سلامت و درمان است. نمایشگر پزشکی ایسوس HA2402، با تفکیک پذیری ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰، برای نمایشی دقیق از تصاویر پزشکی و نتایج دقیق طراحی و بهینه سازی شده است. تطابق کامل با استاندارد تصویربرداری دیجیتال و ارتباطات در پزشکی (DICOM) بخش ۱۴ از دیگر ویژگی های این مدل است. نمایشگر HA2402 برای نمایش تصاویر سیاه و سفید، شامل پروسه های تصویر برداری با اشعه ایکس، تصویربرداری MR، پرتونگاری مقطعی تابش پوزیترون (PET)، پرتونگاری کامپیوتری (CT) و تجهیزات اولترا سوند بهینه شده است.

 medical-monitor-3

سازگار با استاندارد DICOM بخش ۱۴  برای ارتباط با  PACS

نمایشگر HA2402 ایسوس به صورت پیش فرض با استاندارد DICOM بخش ۱۴ کالیبره شده و ثبات دقت و وضوح تصویر را تضمین می کند. HA2402 ایسوس با ۸ بیت از ۱۰ بیت یک جدول سایه زنی رنگ خاکستری، برای انتخاب دقیق و واضح سایه زنی رنگ خاکستری استفاده می کند که نتیجه آن شناسایی بسیار دقیق سایه زنی رنگ سیاه و سفید است. این رندرینگ پیشرفته از تصاویر سیاه و سفید پزشکی، HA2402 را به نمایشگری ایده آل در محیط های درمانی تبدیل کرده است.

medical-monitor-2

انطباق استانداردهای HA2402، تضمینی همه جانبه برای کاربردهای یکپارچه با فناوری PACS است. با نگاه طولانی مدت،این نمایشگر می تواند جایگزین مناسبی برای حذف هزینه های سرویس و نگهداری فیلم های رادیولوژی و دیگر مشکلات ناشی از آن در موسسه های درمانی باشد.

* ساختار DICOM یک استاندارد ساختار ذخیره سازی تصویر است که توسط سیستم PACS استفاده شده و این فناوری به طور گسترده در صنعت تصویربرداری پزشکی، ذخیره سازی  و نگه داری تصاوری پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

۵ حالت پیش فرض تصویر برای بهبود بهره وری 

۵ مد برای استفاده آسان در این نمایشگر، به کاربر اجازه می دهد تا خیلی راحت با توجه به نیاز خود، نحوه نمایش را در استاندارد مورد نظر انتخاب کند. همچنین برای مدل های DICOM سه حالت استاندارد، مد Blue-Base و مد شفاف (Clear-Base) نیز وجود دارد. علاوه بر آن مد کارامد Light Box هم در این نمایشگر برای نمایش فیلم های رایج پزشکی، درون سازی شده است. تمامی اینها با هم نمایشگری را به وجود می آورند که نیاز آن در هر کلینیک تخصصی حس می شود.

 medical-monitor-4

استاندارد ایمنی رده پزشکی در منبع تغذیه

نمایشگر پزشکی HA2402، دارای گواهینامه های استانداردهای  UL/IEC/CE 60601-1 برای ایمنی پزشکی در منبع تغذیه است. همچنین در بخش زیست محیطی دارای گواهینامه کیفیت ISO13485 نیز می باشد.

پنل IPS برای تصویر و دقت رنگ

برای کیفیت مطلوب تصویر، HA2402 از پنلی با فناوری IPS استفاده می کند که حاصل آن تصویری با زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه ای برای کاربر است. تصاویر در هر زاویه ای با بهره گیری از این فناوری، کمترین افت کیفیت از نظر شفافیت، ماهیت رنگ و کنتراست را خواهند داشت.

medical-monitor-5

به همراه تصویر عریض ۱۶:۱۰ بیشتر ببینید

HA2402 دارای نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است که فضای قابل ملاحظه بیشتری را نسبت به استاندارد ۴:۳ دارد. این حالت ایده آل برای نمایش چند برنامه درمانی و تصویر به صورت کنار هم است و از این رو میزان سرعت عمل و کارایی را افزایش می دهد.

قابلیت تغییر وضعیت برای بهبود استفاده

HA2402 می تواند به صورت مورب یا چرخیده قرار گیرد و با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش دلخواه، به کاربر امکان استفاده برای نمایش تصاویر در حالت عمودی را نیز می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....