حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدیدی از شیائومی که وجود حسگر اثر انگشت اولترا سونیک در Mi 5S را تایید می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی یکی از برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در سطح جهان است که قصد دارد بزودی از دو تلفن مطرح رونمایی کند: شیائومی می نوت ۲ و می ۵ اس. گفته می‌شود که Mi 5s یکی از اولین تلفن‌های هوشمندی است که با سنسور اثر انگشت اولتراسونیک همراه شده است.

با ترنجی همراه باشید…

تنها چند ساعت تا رونمایی شیائومی Mi 5S فاصله داریم و طرفداران تلفن‌های همراه ساخت قاره کهن بسیار مشتاق‌اند تا ببینند این شرکت چه برنامه‌ای برای پرچمدار جدیدش دارد. به دلایلی شیائومی Mi 5 نتوانست به توفیق چندانی دست پیدا کند و چینی‎‌ها به این فکر افتاده‌اند که سوگلی خود را زودتر معرفی کنند.

این تلفن نسخه بروز شده Mi 5 است و از نظر ظاهر بسیار شبیه به برادر خود می‌باشد اما وجود چند ویژگی جدید موجب به وجود آمدن تفاوت بین دو هم خانواده شده است. برای مثال می‌توان به شایعات مربوط به دوربین دوگانه و سنسور اولترا سونیک اشاره کرد. سنسور اثر انگشت اولترا سونیک ساخت شرکت کوالکام است که شاید نام این کمپانی را بیشتر در حوزه پردازشگرها شنیده باشید.

اگر می‌خواهید اخبار مربوط به تلفن‌های هوشمند چینی را زودتر از خود شرکت‌ها دریافت کنید بهتر است به شبکه اجتماعی Weibo سری بزنید. این شبکه اجتماعی که بیشتر کاربران آن را مردمان سرزمین چین تشکیل می‌دهند در یکی از صفحات خود که متعلق به وانگ یانگ، مدیر فناوری IHS است خبری مربوط به سنسور اولترا سونیک Mi 5S منتشر کرده است.

تفاوت اصلی این حسگر با نسل‌های قبلی چیست؟

حسگر اثر انگشت اولترا سونیک در صورت وجود رطوبت و گرد و خاک نیز به خوبی عمل می‌کند. این سنسور در زیر شیشه ، فلز و سطوح نیز نیز می‌تواند قرار گیرد و عملا رویای استفاده از سنسور در زیر پنل نمایشگر به حقیقت خواهد پیوست. سرعت این حسگر بسیار سریع‌تر از قبل است و در بحث الگوریتم‌های عملکرد نیز شاهد فاز کاری متفاوتی هستیم.

هنوز باید منتظر باشیم و ببینیم که شیائومی چه برنامه‌ای برای این تلفن در نظر گرفته است. با استفاده از این نسل از سنسورها احتیاجی به درنظر گرفتن مکانی مخصوص برای این سنسور وجود ندارد و عملا دست تولید کنندگان تلفن‌های همراه برای ساخت تلفن‌های زیباتر با طراحی بهتر باز خواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com