حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iOS 10.0.2 را منتشر کرد + لیست تغییرات

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، سیستم عامل

اپل ساعاتی پیش رسما نسخه ۰٫۲ سیستم عامل iOS را منتشر کرد. براساس اعلام اهالی کوپرتینو این بروزرسانی دارای ویژگی‌های ریز و درشت بسیاری است که می‌تواند بر روی تجربه‌ی کاری مشتری تاثیر بگذارد.

با ترنجی همراه باشید…

اپل همواره به پشتیبانی از محصولات خود پایبند بوده است و در نسخه‌های مختلف سیستم عامل خود تا آخر دقایق نیز به انتشار آپدیت پرداخته‌اند. براساس آخرین اطلاعات بروزرسانی نسخه ۱۰٫۰٫۲ iOS دارای ویژگی‌های کوچک و حتی ناملموسی است که شاید برای برخی از کاربران حتی قابل لمس نیز نباشد.

این آپدیت نخستین بروزرسانی است که توسط اپل برای iOS 10 منتشر شده است (نسخه عمومی iOS 10 که در اختیار کاربران بود با ۱۰٫۰٫۱ آغاز می‌شد و خبری از ۱۰٫۰٫۰ نبود)

همانطور که مطلع هستید اپلی‌ها در آیفون ۷ و ۷ پلاس درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون را حذف کرده‌‎اند ولی در عوض یک کابل تبدیل لایتینگ به جک ۳٫۵ میلیمتری را در جعبه محصوص قرار داده‌اند. برخی از کاربران از این موضوع شکایت داشتند که این تبدیل به خوبی کار نمی‌کند و حتی برای برخی از کاربران قابل استفاده نبود. اپل با عرضه ۱۰٫۰٫۲ قصد دارد تا با محوریت حل این مشکل، خیال مشتریان جدید خود را آسوده کند.

اگر شما می‌خواستید ولوم صدا را کم و زیاد کنید و یا مجددا شروع به پخش موسیقی کنید مجبور بودید دانگل را از تلفن جدا کرده و مجددا به آن متصل نمایید. اهالی کوپرتینو سعی کرده‌اند که این مشکل را حل و فصل کنند. یکی دیگر از باگ‌هایی که توسط کاربران به اپل گزارش داده شده بود مربوط به کرش کردن اپلیکیشن Photo هنگام فعال کردن بک‌آپ آیتیونز بود که ظاهرا این باگ نیز از میان رفته است.

این آپدیت برای تمامی دستگاه‌هایی که iOS 10 را دریافت کرده‌اند هم‌اکنون در دسترس است. از آیفون ۵ به بعد و همچنین آیپد مینی ۲ هر دستگاهی که تولید شده باشد مستحق دریافت این بروزرسانی است. ششمین نسل آیپاد تاچ نیز امکان دریافت آپدیت را دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://arstechnica.com/apple/2016/09/ios-10-0-2-fixes-a-bug-with-apples-headphone-dongle-and-more/”]arstechnica[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.38922

با اینکه طرفدار سامسونگم اما کلا نرم افزار اپل خیلی بی نقصه. چه از نظر پشتیبانی کردناش چه از نظر کلیات ios

رشید

اینا که باگ بودن نه تغییرات.خدا رحم کرد نو آوری نداشته تو این اپدیت. هخخ هخخ

Kamix1353

دو سه روز پیش آپدیت اومد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com