حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی اگزینوس ۸۸۹۵ ; سرعت کلاک ۳ گیگاهرتزی،پیشرفت ۷۰ درصدی در پردازش تصویر

نوشته

7 سال قبل | 43 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ  توانست قدرت و خودکفایی خود را در تولید اگزینوس ۷۴۲۰ ثابت کند. گلکسی اس ۷، اس ۷ اج و نوت ۷ نیز به پردازنده اختصاصی اگزینوس ۸۸۹۰ مجهز شده بودند. اکنون نوبتی هم که باشد نوبت اگزینوس ۸۸۹۵ است. اخیرا مشخصات احتمالی این پردازنده لو رفته است. با ما در ادامه همراه باشید.

انتظار می رود  گوشی های بالارده سامسونگ در سال آینده  مانند گلکسی اس ۸ به پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ مجهز شوند. این پردازنده در اوایل تابستان امسال در سایت هندی Zauba رویت شد.

بر اساس گزارشات، سرعت این پردازنده ۳ گیگاهرتز بوده و تصاویر ۷۰ درصد بهتر پردازش خواهند شد.  برخی بر این عقیده هستند که که سامسونگ در اس ۸ توجه زیادی را در بخش عکاسی متمرکز خواهد کرد،با توجه به این مسئله، پیشرفت ۷۰ درصدی در پردازش تصاویر منطقی به نظر می رسد. . بعلاوه گفته شده است که این پردازنده برای استفاده با توان کم، با حداکثر توان مصرفی کمتر از ۵ وات بهینه شده است.همچنین گویا این پردازنده در Geekbench تست شده و موفق به کسب امتیاز ۲۳۰۱  در بخش تک هسته ای و امتیاز ۷۰۱۹ شده است.

95

 

نام کد این پردازنده Kanchen ذکر شده است.

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Exynos-8895-chipset-rumored-to-have-3GHz-CPU-clock-speed-and-a-70-improvement-in-image-processing_id85423″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
43 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

جاه طلبی سامسونگ در بخش پردازنده ها و صنایع نیمه هادی همچنان ادامه داره.
این پردازنده احتمال قوی با لیتوگرافی ۱۰ نامومتری ساخته میشه و بالاترین قدرت رو در بین پردازنده های اندرویدی ها به نمایش میذاره.
طبق بنچمارک منتشر شده و مقایسه اون با رقیب اصلیش یعنی A10F اپل
میشه گفت اگزینوس در بخش چند هسته ای با اختلاف بسیار زیاد و قابل توجهی بهتره از پزدازنده A10 خواهد بود.
امتیاز چند هسته ای برای پردازنده A10 عدد ۵۴۹۵ بوده و برای اگزینوس ۸۸۹۵ عدد ۷۰۱۹ به دست اومده که بسیار قابل توجه هست.
تو بخش تک هسته ای A10 به عدد ۳۳۷۹ رسیده و اگزینوس ۸۸۹۵ به عدد ۲۳۰۱ رسیده که تو این بخش نسبت به A10 صغیف تر هست. البته یه نکته مهمی وجود داره و اونم اینه که من به شخصه نرم افزار اندرویدی که با پردازش تک هسته ای کار کنه و اجرا بشه سراغ ندارم و بیشترین پردازش ها در اندروید الان در حالت مولتی کور یا همون چند هسته ای انجام میشه.
این پردازنده یه جهش و یه اتفاق نو در بخش نیمه هادی های موبایل خواهد بود….

far_zad

بعید میدونم امسال ۱۰ نانومتری باشه.
معمولا با تغییر لیتوگرافی ساخت سری چیپ یه شماره بالاتر میره. من انتظار دارم سال بعد پردازنده های سری ۹ با لیتوگرافی ۱۰ نانو متر و گرافیک بسیار قویتر تولید بشه.

Mosayeb_s

دوست عزیز لیتوگرافی برا نام گذاری محصولات سامسونگ اهمیتی ندارن مثلا ۵۴۲۲ ۲۸ نانومتری بود ولی ۵۴۳۰ ۲۰ نانومتری
چیزی که سامسونگ براش مهمه معماری هسته ها پردازندشه
هسته ها که از a15 به a57 تغییر کردن و اسم سری ها هم از سری ۵ به سری ۷ تغییر کرد همینطور معماری دوباره تغییر کرد و معماری اختصاصی سامسونگ شد و سری تغییر اسم داد به سری ۸
اینم ادامه هسته های M1 هس که بخاطر ۱۰ نانومتری بودن فرکانسش بالا رفته و به ۳گیگاهرتز رسیده هرچند بنظرم فرکانسش از این بیشتر میشه

arash hx

دوست عزیز رقبای این تراشه ۱۰ نانومتری هستن مثل اس۸۳۰ و هلیوX30 بعد سامسونگ بیاد تو سال ۲۰۱۷ دوباره ۱۴ نانومتری بزنه که واقعا عقب میمونه از بقیه
با توجه به بالا رفتن فرکانس عقلانی نیست دوباره ۱۴ نانومتری بزنه

sinamirzaii

تا اینجا اگزینوس ها از اس۶ به بعد بهتر از اسنپ دراگون ها بودن ببینیم سری بعدی ایا میتونن پا به پای پردازنده ی سری a اپل بیان یا نه؟ :unsure:

CHALTON.B

اوه اوه چی میخواد بده بیرون همینطوریش رو دست اگزینوس ۸۸۹۰ نیومده حالا دیگه ۸۸۹۵ که دیگه میخواد پودر کنه تو هر ضمینه ای.واقعا هم بهترین پردازنده موبایل شایسته اگزینوس هست.

Rhasta

A10
snap 821
گمونم اینا قویتر ۸۸۹۰ باشن?

Ali Mousavi

نه Rhasta اشتباه میکنی 🙂
اگزینوس ۸۸۹۰ از Intel corei7_5820k هم قوی تره
اینتل رو یه تنه پودر میکنه :))))

Rhasta

دلیلشو میگید ک چطور قویترینه؟

far_zad

تو بخش cpu فعلا ۸۸۹۰ از اون دوتا قویتر هست. تو بخش گرافیک هم ۸۲۱ قویتره. و هنوز اطلاعات دقیقی از گرافیک آ۱۰ در دسترس نیس.

الان دیگه نباید ملاک مقایسه تک هسته باشه.
مثلا دوتا پردازنده core i5 6600k و core i7 5820k رو در نظر بگیریم
http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i7-5820K-vs-Intel-Core-i5-6600K
تو بخش تک هسته ای ۶۶۰۰کی کاملا برتر از ۵۸۲۰کی هست. اگه ملاک تک هسته باشه پس ۶۶۰۰ بهتره.
تو دنیای موبایل هم خیلی وقته دیگه تک هسته ملاک عمل نیست. حتی خود اپل هم تو آ۱۰ اومده و پردازش مرکزی رو ۴ هسته ای در نظر گرفته.

Rhasta

فرزاد

ملاک چند هسته ای بودن رو سیستم عامل و برنامه هاش مشخص میکنه نمیشه تمام سیستم عامل هارو ب یک چشم دید(البته زیاد وارد نیستم تو این مبحث)

اسنپ ۸۲۱ گمونم اون اختلاف ناچیز رو ک بین ۸۲۰ و ۸۸۹۰ بود رو برداشته و گمونم بهتر شده(بیشتر حدس میزنم،با توجه ب اورکلاکی ک صورت گرفته)

far_zad

با توجه به اینکه ۸۲۱ به ادعای کوالکام ۱۰ درصد تو بخش پردازش رشد کرد پس میشه انتظار داشت نمره اون به حدود ۶۰۰۰ برسه که هنوزم چند صد نمره ای از ۸۸۹۰ کمتره. (نمره ۸۸۹۰ بین ۶۳۰۰ تا ۶۶۰۰ هست)

الان دیگه مثل قدیم نیست. همه هسته ها فعال هستند. شما کافیه برنامه مانیتور cpu رو نگاه کنی و یه برنامه برا مثال اجرا کنی میبینی همه هسته ها در اجرا درگیر هستند. سیستم عامل الان که کاملا مبتنی بر پردازش چند هسته ای هست. به خصوص بعد از معرفی معماری بیگ لیتل . حتی خود اپل هم تو آ۱۰ رو آورده به این معماری.
اکثر بازیها هم مبتنی بر پردازش چند هسته ای هستند. برنامه های سوم شخص هم بستگی داره. برخی هاشون هنوزم به صورت تک هسته ای هست.

از نظر دنیای برنامه نویسی قابل قبول نیست که منابع سخت افزاری متعدد داشته باشی و امکان موازی سازی در سطح وسیع برات فراهم باشه و بیای با دست خودت از بخش کوچکی از سخت افزار استفاده کنی.

اما تو دنیای سخت افزاری معمولا قدرت نهایی یک پردازنده رو تو لود کامل اون پردازنده میسنجن و کاری ندارن که نرم افزار میخواد از ۱۰ درصدش استفاده کنه یا ۱۰۰ درصد.

Blue Tech

فرزاد جان نمره ها تو‌ گیک بنچ ۴ فرق کرده و کمتر شده
نمره فعلی ۸۸۹۰ تو گیک بنچ ۴ ۵۲۰۰و اندیه
و نمره فعلی A10 تو گیک بنچ ۴ ۵۴۰۰
البته در مورد اسنپدارگون احتمالا همینطوری میشه که میگین

far_zad

blue tech
من الان چک کردم. بله درسته.اتفاقا نمره ۸۲۰ به طرز اسف باری پایین اومده. قبلا بهترین نمره تو مولتی کور ۲۰٪ ضعیفتر از ۸۸۹۰ بود. الان رسیده به ۳۰٪.
طبق نمرات ثبت شده تو سایت خود گیک بنچ آ۱۰ امتیاز ۵۲۶۷ آورده و ۸۸۹۰ امتیاز ۵۲۲۷٫

ولی یکم عجیبه چرا افت امتیاز پردازنده های اپل تو گیک ۴ نسبت به ۳ کمتر از اندرویدیهاس. بیشترین افت هم مربوط به کوالکام هست. من اطلاع زیادی ندارم از گیک ۴ که چه چیزی تغییر کرده و باعث این شده.

ali gheysari

a10 که مربوط به بهینگی ای او ا هست و بحثس جداست
اسنپ ۸۲۱ هم با اینکه رقیب مستقیمی از سوی سامی نداره ولی همون ۸۸۹۰ در شرایط ایده ال مطمینا حریفش میشه
از نوت ۴ به بعد سامی پردازنده هاش عالی شدن و بهترینن توی اندروید .

F∀ⓡ∀Z SONY

بد نیس یادی کنیم از اسپید تستو عملکرد ایکس پرفورمنس با نوت۷ چالی جون :))
حالا وان‌پلاس۳ به کنار :]

Blue Tech

S7 edge اگزینوس پودر کرد XP رو فراموش کردی عزیزم نه!؟
تازه اس ۷ سنگینترین رابط کاربری داره و اکسپریا شما یه لانچر
حالا شما ها خوش باشین به اون تست زپرتی که توش حتی تایمر هم نیست B-)

ali gheysari

خخخخ چقدر متعصب و عقده ای تستر که سونی فن بود نوت ۷ هم معلوم نبود چشه.
اس ۷ اج که هیچی ابرو برای xp باقی نذاشت :)))

Blue Tech

بدجور مشتاق دیداره سری جدید اگزینوسم?????
ولی فکر نمیکنم سامسونگ تو اس ۸ پردازنده ای با این نام استفاده کنه به هر حال لیتو گرافی عوض شده انتظارم اینه که سری جدید اگزینوس با نام سری ۹ بیاد سامسونگ پارسال با نسل ۱۴نانومتریاش اسم رو عوض کرد عجیبه سر این نکنه
مسئله ی دیگه اینه که گمانه زنی ها سر همین پردازنده زیاد چن مدت پیش خبر از فرکانس ۴گیگاهرتزی بود الان شده ۳ از طرفی نوع گیک بنچ معلوم نیس البته به نظر میاد که ۴باشه چون نتایجی که از ۸۸۹۳ اومده بودتو گیک بنچ ۳ بالای ۸۰۰۰ بود
حالا باید موند تا چن ماه دیگه اخبار بیشتری میاد من که خیلی انتظاراتم بالاس از سری جدید اگزینوس

Mosayeb_s

سری ۹ با هسته های monogose 2 یا همون M2 میاد که ترکیب میشه با gpu اختصاصی و پشتیبانی کامل از تمام باندهای مخابراتی
بنظر سال اینده هم تو پردازشی ارتقا جدی نداشته باشیم اما تو گرافیکی ارتقا زیادی شکل میگیره

Blue Tech

اتفاقا بنده تصورم اینه که سری که سال جدید میاد همراه با جهش در توان پردازشی باشه
البته در اینکه باید در بخش GPU ارتقا زیادی پیدا کنه تا حدود زیادی واجبه چون همونطور که از مشخصات اس ۸ پیداست قراره صفحه نمایش ۴K داشته باشه و قابلیت های زیادی در بخش واقعیت مجازی و همون کد اسمش که Dream و احتمالا دوربین دوگانه برای پشتیبانی بهتر از واقعیت افزوده…
ولی قطعا اگزینوس های سال آینده با لیتوگرافی ۱۰نانومتر میان و به نظر من این دلیل برای نامگذاریش به اسم سری۹ کافیه و احتمالا سامسونگ از نسل دوم چیپست های ۱۰نانومتری استفاده میکنه که احتمال این که با اسم سری ۹ بیاد رو بیشتر میکنه
http://www.gsmarena.com/samsung_plans_to_produce_2ndgeneration_10nm_chips_this_year-news-17878.php

ali gheysari

دوست عزیزم هرچی باشه منتظر یه شاهکار از سامی باش .چراکه نوت ۷ که این همه امید روش بود و با ی اشتباه مسخره نابود کرد خودش به خودش و طرفداراش بدهکاره:) تلاشش مضاعف میشه

احمد

بدوبدو تا به a10 برسی تو این مورد اپل بی رقیبه

raminrx7

نمرات چند هسته ای رو هم رویت کن دوست من

احمد

درسته ولی حداقل ای او اس به چند هسته ای زیاد نیاز نداره مهم تک هسته ای هست تو تستها هم دیدی که با اینکه اگزینوس تو چند هسته ای بیشتره ولی همه جوره عقبه حتی از a9

raminrx7

والا اخرین تستی که از نوت ۷(اگزینوس) که فک کنم خود ترنجی هم گذاشت و ایفون ۶اس با این که همش گیمینگ (گیمینگ ایفون حرف اول رو میزنه) بود چیزی کم نیاورد!
متاسفانه لینکشو پیدا نمیکنم دوستان پیدا کردن کامنت کنن

احمد

رامین جان بعد یک سال تازه میگی چیزی کم نداشت؟با اینکه منتستاشو دیدم بازم ایفون بهتره حالا قدرت a10به جای خود و من فکر میکنم نسخه جدید اگزینوس که اسفند رو اس ۸ میاد هم رقیبش نیس اونم بعد ۶ماه

raminrx7

بعد یک سال؟؟؟؟؟ منظورت رو متوجه نمیشم!

لینک معتبر؟؟؟ ترنجی معتبر نیست؟ جالب بود

Rhasta

احمد جان بهتره بگید بدو تا برسی به a10 & ios
انحصار ios و پردازندهاش،بهترینش کرده گمونم(البته سیاستش رو قبول دارم،سود دهی زیادی هم داره)

Blue Tech

میگم خیلی نمیخواد از الان بحث رو شروع کنیم صبر کنیم بیاد بعد ولی احمد جان فراموش نکن اگه مدیریت رم داغون اس ۶ نبود ۷۴۲۰ راحت از A8 جلو میزد همونطور که تو اسپید تست ها به برنده ی مرحله ی اول به وضوح اس۶ بود
پس جلو زدن اگزینوس از A در عمل چیز تازه و امکان نا پذیری نیست :rose:

Rhasta

مدیریت رم داغون اس ۶ نبود ۷۴۲۰ راحت از A8 جلو میزد همونطور که تو اسپید تست ها به برنده ی مرحله ی اول به وضوح اس۶ بود

اگر مدیریت رم محدود نبود مطمئن باش تو راند اول هم عقب میوفتاد،فشار رو از رو چیپ کم میکرد همون مدیریت رمش(رم رو خالی میکرد ب اصطلاح)

پ ن:البته میشه گفت پردازنده های اپل معمولا فشاری ک درگاه حافظه ب پردازنده وارد میکنه رو هیچ وقت ب چشم ندیده(ب گفته سامسنگ اس ۶ درگاه حافظه نداشت بخاطر اینکه فشار رو پردازنده کمتر بشه و ی جورایی سبقت بگیره از اندرویدا)
این میتونه بهانه خوبی باشه
(پردازنده کمکی m تو ایفون ها هم میتونه باز بهانه خوبی باشه)
با این حال نمیشه پردازنده های A و ست شدنشون با ios رو ستایش نکرد

سپاس

Mosayeb_s

اقا احمد عزیز درسته از نظر پردازشی تو تک هسته ای ایفون امسال عالیه اما تو گرافیکی نسبت به نسل قبلش تغییری نکرده

https://gfxbench.com/result.jsp?benchmark=gfx40&test=631&text-filter=&order=score&ff-lmobile=true&ff-smobile=true&os-custom_gl=true&os-iOS_gl=true&os-iOS_metal=true&os-Linux_gl=true&os-OS_X_gl=true&os-OS_X_metal=true&os-Windows_dx=true&os-Windows_gl=true&pu-dGPU=true&pu-iGPU=true&pu-GPU=true&arch-ARM=true&arch-x86=true&base=device

اپل از نظر گرافیکی امسال تغییری به ایفون نداده و این ناامیدم کرد
سال بعد mali g71 با ۱۶ هسته گرافیکی که روی اس۸ میاد قدرتی معادل ایپد پرو داره که با توجه به صفحه ۴k اس۸ منطقیه

ramin123

همون QHD باشه کافیه.اگرم خواست برای واقعیت مجازی و گالری به صورت انتخابی قرار بده.بیشتر بر روی سایر فاکتور های صفحه نمایش کار کنه خیلی بهتره تا افزایش رزولوشن مثل عدم حالت رنگین کمانی صفحه.

Mosayeb_s

رامین عزیز
انتخاب رزولوشن همین الانم تو نوت۷ هست و تو اس۸ بیشتر هم به چشم میاد با توجه به ۴k بودن صفحش
اس۸ حتما باید رزولوشن ۴k داشته باشه بخاطر واقعیت مجازی تا تجربه منحصر بفردی رو به استفاده کنندهاش بده
حالت رنگین کمانی رو متوجه نشدم منظظورت چیه اما اگر منظورت پرش هایی هست که در زمان فیلم برداری رو صفحه میبینی بخاطر نرم رفلش ریت بالای صفحه هست که بخصوص تو روشنایی کم به چشم میاد و این یکی از مزایای صفحات oled به lcd هست که نرخ بروزرسانی بالا صفحه و همینطور تاخیر زمانی خیلی کمی دارن بخاطر ماهیت ارگانیک بودنشون

ramin123

ممنون از توضیحاتون مصیب جان در مود نوت ۷ این نکته رو می دونم اما این مورد بیشتر برای صرفه جویی در باتری هست تا بهبود عملکرد طبق ان چه در تست سرعت ها دیدیم و در بنچمارک ها هم اندکی نتایج بهتر شده بود روی حالت hd بدون محدودیت پردازشی.لب کلام در مورد صفحه هم بهبود پارامتر های مختلف هست هر چند که نوت ۷ تا به حال بهترینه،اما رقبا هم در حال پیشرفت هستن و صفحه با نرخ به روز رسانی۱۲۰ فریم گزینه جذابی میتونه باشه.در مورد رنگین کمانی که در s6وs7،نوت۴و۵ هست و طبق بررسی همین سایت در s6 edge plus این مورد وجود نداره ،برای درک بهتر اگر در حال وبگردی باشید با زاویه به صفحه نگاه کنید ترکیبی از رنگ ها رو مشاهده می کنید که با تغییر زاویه،تغییر می کنه مثل حالتی که روی حباب بزرگ صابون و مواد شوینده وجود داره که این حالت در رنگ سفید بیشتر مشهود هست و برای استفاده کننده از گوشی هیچ تغییری در رنگ ها وجود ندارد و برای کسی که از اطراف به گوشی نگاه می کنه وجود داره

Mosayeb_s

متوجه شدم منظورت چیه رامین عزیز
اکثر amoled های جدید سامسونگ که از ارایش الماسی استفاده میکنند توی زوایای مختلف شیفت رنگی دارن بخصوص در رنگ سفید که فک کنم توی اس۸ بخاطر نوع جدید پنل این مشکل کمتر از همیشه بشه

ramin123

مطمئنا رقیب a10 نسل بعدی اگزینوس و اسنپ هست که در بیشتر بخش ها نزدیک به هم هستن مثل a9(که به خاطر ۶ماه فاصله ی تاریخ رونمایی هست که اپل سیاست خوبی داره هم ۶ ماه با دستگاه های اندرویدی تفاوت قابل توجهی دارن و ۶ ماه بعدی هم تفاوت خیلی کم وجود داره)که در مقایسه ی این ۳(a9 و۸۸۹۰ و۸۲۰)،اسنپ گرافیک و اگزینوس پردازنده ی قوی تری داشت.
پ.ن:چند وقت پیش که امتیاز انتوتو ایفون ۷ اومده بود از امتیاز کل حدود ۷۵-۸۰ هزار مربوط به رابط کاربری بود و امتیاز گرافیک از وان پلاس کمتر و پردازنده در حدود ۸۸۹۰ بود که با تنایج بنچمارک geekbench هم خوانی نداشت.
اگه ملاک قوی تر پردازنده رو انتوتو بگیریم(که خیلی مرجع مطمئن و دقیق و تخصصی نیست)،a10 با شیائومی mi5 s که با ۸۲۱ معرفی میشه طبق شایعات حدود ۲۷ هزار تفاوت داره.

Ali Mousavi

پردازنده خوبیه سامسونگ کار بسیار خوبی کرد که ساخت پردازنده هاش رو خودش به عهده گرفت به نظرم ال جی و بقیه شرکت ها هم باید همین کار رو بکنن
دقت کنین سرعت گوشی های سامسونگ از گلکسی اس ۶ به بعد تو مقایسه ها معمولا خیلی بالا رفت و این نشون میده اگزینوس به بلوغ کافی رسیده

JAGUAR

در ادامه کامنت دوست عزیز
علاوه بر افزایش سرعت مصرف باتری و تولید گرما هم در مقایسه با سایر پردازنده ها کمتر و بهینه تر هست.
این وسط سامسونگ یه سیستم عامل انحصاری کم داره فقط.

Mosayeb_s

مهمترین ارتقا توی سال بعد با توجه به کد اس۸ که اسمش dream یا همون تصور و رویا خودمونه توی بخش gpu هست و حداقل ۱۶ هسته گرافیکی رو تو ۸۸۹۵ بکار میبره که با فرکانس ۸۵۰ مگاهرتز قدرتش معادل ایپد پرو یا انویدیا ۹۴۰ام هس که برای یه موبایل فوق العادس اما خب احتمالا سامسونگ فرکانسش رو ۱۰۰ مگاهرتز کم میکنه تا مصرف انرژی کمتری داشته باشه
اما امیدوارم که کم نکنه تا قدرتش بیشتر از نمونه اسنپدراگونش بشه چون اسنپدراگونا هرسال ۴۰ درصد تو gpu ارتقا پیدا میکنن که با یه محاسبه ساده میشه فهمید که تو تست منهتن ۳٫۱ حوالی ۴۳-۴۴ فریم میده درحالی که نسخه اکسینوس به ۵۴ فریم توی منهتن ۳٫۱ میرسه که با توجه به اختلاف زیادی که پیدا میکنن سامسونگ ۱۰۰ مگاهرتز فرکانسشو کم میکنه و اکسینوسم به ۴۶-۴۷ فریم میرسه

Mosayeb_s

اپل امسال تو بخش گرافیکی ارتقایی نسبت به نسل قبلش که ۶s باشه نداشته و من رو حسابی ناامید کرد
اینم لینکش
https://gfxbench.com/result.jsp?benchmark=gfx40&test=631&text-filter=&order=score&ff-lmobile=true&ff-smobile=true&os-custom_gl=true&os-iOS_gl=true&os-iOS_metal=true&os-Linux_gl=true&os-OS_X_gl=true&os-OS_X_metal=true&os-Windows_dx=true&os-Windows_gl=true&pu-dGPU=true&pu-iGPU=true&pu-GPU=true&arch-ARM=true&arch-x86=true&base=device

البته توی بخش low level که مربوط به compute هست و تو فریم ریت بازیا تاثیری نداره ارتقا ۵۰ درصدی که اپل ادعاش رو میکرد رو داشته اما در بخش اصلی که تست های منهتن هستن هیچ ارتقائی نداشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید