حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر غیر رسمی گوگل پیکسل ایکس‌ال، طراحی احتمالی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

احتمالا می‌دانید که دیگر خبری از عرضه‌ی گوشی‌های جدید گوگل با نام نکسوس نیست و به‌همین دلیل، سری جدید پیکسل (Pixel) جایگزین آن می‌‌‌شود. انتظار می‌رود که شرکت گوگل از دو گوشی‌هوشمند جدید اندرویدی در سال جاری، با نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال در دو اندازه‌ی معمولی و فبلت، همانند نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی رونمایی کند. به‌تازگی رندرهای غیر رسمی از پیکسل ایکس‌ال منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

چند روز پیش، تصویر واقعی بی‌کیفیتی را دیده بودیم که به‌نظر می‌رسد منتسب به نسخه‌ی واقعی پیکسل ایکس‌ال گوگل است. با وجود این تصویر تار منتشر شده، می‌توان به جزئیات زیادی از گوشی‌‌های هوشمند پرچم‌دار بعدی گوگل پی برد. همچنین می‌توان رندرهای واضحی با استفاده از آن درست کرد.

google-pixel-xlpixel-renders-and-leaked-images-2 google-pixel-xlpixel-renders-and-leaked-images

به‌تازگی کاربر Reddit، با استفاده از تصویری که چند روز پیش منتشر شد، رندی از قسمت جلوی این گوشی‌هوشمند را درست کرده است. اگر فرض کنیم که تصویر لو رفته مربوط به پیکسل ایکس‌ال بود، رندر بالا، ظاهر قسمت جلوی این گوشی را نشان می‌دهد.

با این حال، باید شاهد انتشار تصاویر و جزئیات بیشتری درمورد گوگل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال که به‌زودی عرضه خواهند شد، باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Unofficial-Google-Pixel-XL-render-shows-us-what-the-phones-face-might-look-like_id85444″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadeghi

هااااا اییییی چی بیده؟

galaxy

نمیشه بهش زیبا گفت کلا تا حالا هرچی دیدیم ازش رو گفتم حالا زشت نگیم بهش
کلا نکسوس سیکس پی بهترین نکسوس بود همه جوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی