حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

WatchOS 3 با ویژگی‌های جدید و سرعت بیشتر از راه رسید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اپل روز قبل هم‌زمان با ارائه‌ی iOS 10 از سیستم‌عامل مخصوص ساعت هوشمند خود WatchOS 3 هم رونمایی کرد؛ این نسخه اپلیکیشن ها را سه برابر سریع‌تر از WatchOS 2 اجرا می‌کند به این دلیل که حالا این نرم‌افزارها بجای اینکه بر روی آیفون جفت شده با ساعت ذخیره شوند بر روی حافظه‌ی داخلی خود این ساعت ذخیره خواهند شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های جدید که به این سیستم‌عامل اضافه ‌شده Scribble نام دارد که به شما اجازه می‌دهد به پیام‌های خود از طریق ساعت پاسخ دهید و هر متنی را تنها با کشیدن شکل حروف بر روی ساعت خود تایپ کنید، در ضمن بخش دوست‌داشتنی ماجرا هم اینجاست که نیازی نیست برای پردازش هر یک حروف توسط ساعت صبر کنید و کافی است به نوشتن و کشیدن حروف ادامه دهید. در WatchOS 3 می‌توانید پوسته‌ی ظاهری ساعت را توسط در اپلیکیشن Watch در تلفن هوشمند خود تغییر دهید و دیگر لازم نیست این کار را فقط از طریق خود Apple Watch انجام دهید.

WatchOS 3 به شما اجازه می‌دهد اطلاعات ورزشی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با کشیدن انگشت از پایین به سمت بالای صفحه‌ی ساعت وارد مرکز کنترل می‌شوید و در این بخش مانند iOS، سیستم‌عامل گوشی‌های آیفون، چند میانبر تازه به بخش‌های مختلف تنظیمات در اختیار شما قرار گرفته است، که به ‌عنوان‌ مثال می‌توان به فعال کردن حالت پرواز، چک کردن مقدار باتری باقی‌مانده و قفل کردن ساعت اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل می‌توان اضافه شدن حالت صندلی چرخ‌دار را نام برد که به افراد معلول امکان می‌دهد فعالیت خود را بر روی صندلی چرخ‌دار نیز ثبت  و دنبال کنند. همچنین با فشردن دکمه‌ی کناری این ساعت کاربران می‌توانند اپلیکیشن های مورد علاقه خود را انتخاب کرده تا به‌صورت کنار هم برای آنان نمایش داده شوند.

برای به‌روزرسانی Apple Watch خود به آخرین نسخه نرم‌افزاری یعنی WatchOS 3 ابتدا اطمینان حاصل کنید که ساعت شما حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد و بعد آن را به شبکه‌ی Wi-Fi متصل کرده و بر روی گوشی آیفون خود، وارد اپلیکیشن Apple Watch شده و در بخش My Watch گزینه‌ی General و سپس Software Update را انتخاب کنید تا دانلود به‌روزرسانی آغاز شود؛ در طی مراحل به‌روزرسانی ساعت را خاموش نکرده و صبر کنید تا پس از پایان عملیات به‌صورت خودکار مجدداً راه‌اندازی شود.

1

2

3

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/WatchOS-3-update-makes-Apple-Watch-faster-and-adds-new-features_id85393″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش