حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی Xperia C4 به اندورید ۶ مارشملو به‌روزرسانی شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

سونی Xperia C4 گوشی هوشمندی که تقریباً یک سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد حالا به نسخه ۶ اندروید یعنی مارشملو به‌روزرسانی شد. البته فعلاً این آپدیت برای سری دو سیم کارت C4 با شماره مدل‌های: E5303،E5306،E5333 و E5343 عرضه شده است. دو مدل دیگر E5353 و E5363 هم احتمالاً در آینده بسیار نزدیک این آپدیت را دریافت خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که این آخرین آپدیت مهمی خواهد بود که Xperia C4 دریافت می‌کند و سونی این محصول را در لیست دستگاه‌هایی که به اندروید ۷ نوقا آپدیت می‌شوند قرار نداده است. با این اوصاف مطمئناً دارندگان این گوشی از سیستم‌عامل بروزتر مارشملو استقبال می‌کنند. به‌روزرسانی اندروید لالی پاپ مواردی ازجمله Doze (به‌منظور بهبود عمر باتری)، مجوز اپلیکیشن های بیشتر و Google Now را به این گوشی اضافه کرده بود و حالا مطمئناً بازهم ویژگی‌های جدیدتری با اندروید ۶ مارشملو در انتظار دارندگان Xperia C4 خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-C4-is-being-updated-to-Android-6.0-Marshmallow_id85390″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HEDAYAT

“حالا مطمئناً بازهم ویژگی‌های جدیدتری با اندروید ۶ مارشملو در انتظار دارندگان Xperia C5 خواهد بود.”
فکر کنم Xperia C4 درسته…

rezzaz

یعنی c5 آپدیت نشده هنوز؟
خخخ خوب شد رد کردمش رفت

REZA

خبر خوبیه ، ما تو خونه یکیش و داریم.ولی یکم دیر اومد!

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش