حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در سال‌های آینده استفاده از فناوری دوربین‌های دوگانه به لطف پلتفرم Clear Sight کوالکام بیشتر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

تاکنون اسمارت‌فون های زیادی را با دوربین دوگانه دیده‌ایم. همانطوری که می‌دانید، هر شرکت رویکرد خاصی را به این زمینه داشته است. در آخر رویکرد اپل هم به نسبت دیگر شرکت‌ها کاملا متفاوت بوده است. الجی به سراغ استفاده از دوربینی با زاویه بیشتر رفته و هوآوی برای ثبت دقیق‌تر تصاویر از نظر رنگ و بالانس نوری اما با خبر شدیم که پلتفرمی کامل از کوالکام منتشر خواهد شد تا بتوانید توسعه این فناوری را در میان دیگر شرکت ها بیشتر کند. در ادامه همراه باشید.

سیستم و پلتفرمی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، Clear Sight  نام دارد و یکی از الزامات آن، استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱  است. اما هدف اصلی ایجاد این پلتفرم چیست؟ در این برنامه ریزی انجام شده هر شرکت می‌تواند با وارد کردن دوربین دوم به دستگاه و استفاده از پلتفرم Clear Sight تصاویری به مرتب شفاف‌تر و با جزییات بیشتر داشته باشند. البته اکوسیستم در ظر گرفته شده شباهت زیادی به فناوری دارد که هوآوی در p9 استفاده کرده است.

qualcomm-snapdragon-clearsight-1-800x420

هوآوی پی ۹ ، آنر ۸ و الجی وی ۲۰ در کنار اپل ایفون ۷ پلاس اسمارت‌فون‌هایی هستند که در مدت اخیر از دو دوربین استفاده کرده‌اند. انتظار داریم بر اساس شایعات منتشر شده گلکسی اس ۸ اسمارت فون بعدی سامسونگ با دو دوربین باشد. در هر صورت می‌توان گفت این پلتفرم معرفی شده توسط کوالکام قدم بسیار بزرگی در گسترش دو دوربین به شمار می‌آید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Expect-more-dual-camera-smartphones-now-that-Qualcomms-new-Clear-Sight-technology-is-available_id85418″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

ببینیم سازنده ها واقعا بهش توجه میکنن و ازش استفاده میکنن مثل فنآوری شارژ سریع یا نه مثل اون قابلیت انحصاری مربوط به اثرانگشت بهش بی محلی میشه??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....