حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیویورک تایمز: آیفون بعدی اپل با صفحه‌نمایش یکپارچه در جلو و دکمه‌ی هوم مجازی عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، اپل به‌تازگی از گوشی‌های هوشمند جدید خود با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. با اینکه هنوز مشتریان آیفون‌های جدید، گوشی‌های خود را تحویل نگرفته‌اند، شایعه‌ها درباره‌ی ویژگی‌های احتمالی که بر روی آیفون سال بعد قرار خواهد داشت، به گوش می‌رسد. به‌تازگی نیویورک تایمز گفته است است که آیفون بعدی اپل با صفحه‌نمایش یکپارچه در جلو و دکمه‌ی هوم مجازی عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با توجه به منابع نزدیک ناشناس به‌نقل از نیویورک تایمز، آیفون بعدی در جلوی خود، دارای یک صفحه‌نمایش یکپارچه بدون هیچ حاشیه‌ای خواهد بود. همچنین علاوه بر این، در جلوی دستگاه، یک دکمه‌ی مجازی جایگزین دکمه‌ خازنی موجود در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهد شد. نیویورک تایمز می‌گوید:

به‌گفته‌ی دو نفر در این شرکت که به‌شرط ناشناس ماندن، به‌دلیل اینکه اطلاعات محصول محرمانه هستند، اطلاعاتی را لو داده‌اند، اپل به‌احتمال زیاد به ساخت آیفون بدون جک هدفون ادامه می‌دهد و آیفون سال آینده دارای صفحه‌نمایش یکپارچه در جلو با دکمه‌ی مجازی که به‌طور مستقیم در صفحه‌نمایش قرار دارد، خواهد بود.

لازم به ذکر است که اولین بار نیست اطلاعاتی را درباره‌ی آیفون ۲۰۱۷ که قرار است با صفحه‌نمایش لبه‌به‌لبه و دکمه‌ی موجود در صفحه‌نمایش عرضه شود، می‌شنویم، با این حال، گزارش جدید نیویورک تایمز می‌توانند به‌طور غیر رسمی تایید کند که چه ویژگی‌هایی بر روی آیفون سال آینده قرار خواهد داشت.

متاسفانه منابع نزدیک به اپل، اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده‌اند. در حال حاضر، مهم‌ترین سوال ما این است که اپل قصد دارد تا حسگر اثرانگشت را در کدام قسمت از گوشی قرار دهد؛ بر روی صفحه‌نمایش یا همانند گوشی‌های دیگر در پشت گوشی؟ در صورتی که اپل، دکمه‌ی سخت‌افزاری را بر روی آیفون جدید خود حذف کند، چه اتفاقی برای حسگر اثرانگشت خواهد افتاد؟ به‌همین دلیل، احتمالا باید شاهد حسگرهای اثرانگشت التراسونیک بر روی گوشی‌های جدید اپل باشیم.

اپل می‌تواند حسگر بیومتریک شناسایی عنبیه چشم (همانند چیزی که بر روی گلکسی نوت ۷ قرار دارد) را به‌جای حسگر اثرانگشت بر روی آیفون‌های جدیدی که عرضه خواهد کرد، قرار دهد. با این حال، باید صبر کنیم و شاهد انتشار اطلاعات بیشتر از محصولات جدید اپل در سال آینده باشیم. شایعه‌های قبلی اشاره کرده بودند که آیفون ۷، به‌دلیل سالگرد ده سالگی پرطرفدارترین سری گوشی‌هوشمند در جهان، با صفحه‌نمایش OLED معرفی می‌شود. منابع دیگر می‌گفتند که یکی از سه مدل‌های شایعه شده با صفحه‌نمایش منحنی عرضه می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/NY-Times-Apples-next-iPhone-to-come-with-all-screen-front-and-virtual-home-button_id85385″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

یه ضرب المثل عامیانه هست این موقع ها به کار میاد که میگه … بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد

Navid

چند سال تو ذهنمون یه همچین طراحی هست نمیدونم چرا عملی نمیشه شارپ یه مدل ساخت اما حاشیه پاینش زیاد جالب نبود فکر کردم سامسونگ اولین شرکتیه که این طراحیو عملی کنه اما انگار اپل پیشتازه

Nokia.king

منظور اینه حاشیه ها یه همین شکله ففط دکمه رو حذف میکنه شایدم حاشیه نداره

amir slz

این عکس رو ازایفون ۴s دارن نشون میدن میگن ایفون بعدی شک نکنین بسه دیگه خسته نشدن ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی