حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی iOS 10 از طریق خود دستگاه، مشکلاتی را برای بعضی کاربران آیفون و آیپد به‌وجود آورده است

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌روزرسانی جدید iOS 10، ساعاتی پیش به‌طور رسمی از سوی اپل برای کاربران آیفون و آیپد منتشر شد. به‌نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی، مشکلاتی را برای بعضی کاربران آیفون و آیپد که آن را به‌طور مستقیم از طریق خود دستگاه نصب می‌کنند، ایجاد کرده است. کاربران بسیاری می‌گویند که برای نصب iOS 10 تلاش کرده‌اند اما دستگاه‌های آنها به حالت ریکاوری رفته و به یک ریستور نیاز است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به‌نظر نمی‌رسد که این مشکل به یک دستگاه محدود شده باشد اما بیشتر گزارش‌های منتشر شده از سوی دارندگان آیپد پرو ۹.۷ اینچی است که پیش از این، دستگاه با به‌روزرسانی‌هایی که منتشر شده بود، مشکل داشت. مشکل رفتن به حالت ریکاوری همچنین برای مدل‌های مختلف آیفون به‌وجود آمده است.

کاربر وب‌سایت MacRumors می‌گویند که به‌روزرسانی OTA، برای گوشی آن مشکل ایجاد کرده است و سعی می‌کند تا نسخه‌ی قدیمی‌تر را برای حل مشکل بر روی گوشی خود نصب کند. به گفته‌ی این کاربر، گوشی او جیلبریک نبوده و نسخه‌ی آزمایشی iOS 10 بر روی دستگاه او نصب نبوده؛ او برای اولین بار است که این سیستم‌عامل را بر روی دستگاه اپلی خود نصب می‌کند.

کاربرانی که با نصب به‌روزرسانی، مشکلی برای دستگاهشان پیش آمده، احتمالا باید از طریق برنامه‌ی آیتونز، دستگاه خود را ریستور کنند که باعث می‌شود تمام اطلاعات حذف شوند. با این حال، بعضی از کاربران آیفون، با موفقیت توانسته‌اند گوشی خود را به‌روزرسانی کنند و به ریستور نیازی نداشته‌اند اما برای کاربران دیگر، مشکل پیش آمده است.

اگر بعد از به‌روزرسانی، برای شما مشکل پیش آمده است، در صورتی که پیش از این از دستگاه خود در آیتونز یا iCloud بک‌آپ تهیه کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از آیتونز، اقدام به ریستور کنید. اگر هنوز اقدام به به‌روزرسانی از طریق خود دستگاه نکرده‌اید، بهتر است کمی صبر کنید تا اپل، این مشکل را رفع کند. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه‌ی آیتونز، دستگاه خود را بدون هیچ مشکلی به‌روزرسانی کنید.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2016/09/13/ios-10-update-bricking-iphones-and-ipads/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Google nexus

کلا اول بروزرسانی تو ابدیت ios باگ خیلی زیاده ios 9 که ترکوند خدایه باگ بود اپل یه ابدیت میداد یه باگ رو رفع کنه ۴ تا باگ دیگه اضافه می شد ((((((((:

rezayyakuza

از دیشب که اپ کردم تا الان حتی یه باگ ندیدم حتی از ۹.۳.۵ هم روون تره پیشنهاد میکنم اونایی که میترسن اپدیت کنن با خیال راحت اپ کنن خیلی خوب شده

نيما

مشکل رفع شده طبق اعلام اپل.
این نسخه واقعا خوب و سریعه

iPooya

این شرکتا چرا گند میزنن جدیدا !؟

Zigen

من هم از طریق گوشی مشکل پیدا کردم با مدل ۶s plus که تو صفحه ریکاوری متوقف شده بود. از طریق آیتونز آپدیت گردم که متاسفانه تمامی اطلاعات هم پاک شد.

mostafa panahi

من با ایفون ۶ ota اپدیت کردم
همه چی هم گل و بلبله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی