حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در سال ۱۳۹۷، اپراتور همراه اول با مخابرات ایران ادغام خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یکپارچگی تمامی سرویس های موبایل و ثابت و ادغام همراه اول با مخابرات ایران در سال ٩٧ انجام می شود و سپس برای تمامی خدمات تنها یک قبض صادر خواهد شد.

با ترنجی همراه باشید…

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، رسول سرائیان در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برنامه ۵ ساله این شرکت را تشریح کرد و گفت: این برنامه از اردیبهشت ٩۵ تا اردیبهشت ١۴٠٠ اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: در سال ٩۵ یکپارچه سازی آغاز می شود. در سال ٩۶ یکپارچه سازی خاتمه می یابد. در سال های ٩۶ تا ٩٨ بخش همراه و ثابت ادغام می شوند و از سال ٩٨ تا ١۴٠٠ شرکت پیشرو دیجیتال با برند واحد و هیات مدیره واحد تشکیل خواهد شد

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ با یکپارچه شدن شرکت مخابرات ایران یک مرکز صورت‌حساب‌گیری، یک مرکز تماس، یک مرکز فعال‌سازی و یک مرکز فروش برای تمام سرویس‌ها همراه و ثابت وجود خواهد داشت و برای تمام نیازهای مشتری تنها یک قبض صادر می‌شود.  سرائیان تأکید کرد: هم‌اکنون سهم مخابرات در بازار حداقل ۶۰ درصد است که با این اقدام مشتری سراغ سرویس‌دهنده‌های غیر نخواهد رفت.

وی یادآور شد: نرخ جابه‌جایی مشتریان در بازار مخابرات ۳۰ تا ۴۰ درصد است.  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ارائه گزارشی از عملکرد ۴ ماهه تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: طرح مطالعاتی برنامه پنج ساله مخابرات از سال ۹۰ شروع شده است و در این مطالعات مشخص شد شرکت‌هایی که شرایط شرکت مخابران ایران را داشته‌اند، ۵ تا ۱۰ سال قبل این مسیر را رفته‌اند.  وی یادآور شد: تغییر شرایط ازجمله حضور پیام‌رسان‌های خارجی، رقبای بین‌المللی برای مخابرات ایجاد کرده که تغییر ساختاری در این شرکت را ضروری کرده است و کاهش درآمد پیامک ازجمله نتایج حضور رقبای جدید است.

[su_button url=”http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950623000457″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]farsnews[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
PIMP LUKE

دوتا دزد که باهم ترکیب بشن ببین چی میشه
سارق اول و مخابرات یکی از یکی دزدتر اصولا هر رخ دادی ک تو ایران صورت میگیره به نفع مردمش نیست
خدا بخیر کنه

mahdi ak

نه دوست عزیز کلمه ی دزد خیلی ام خوب نیست
درسته اشکالات عجیبی رخ میده پولمون میره 🙂
ولی در کل دولتی کردن کار خیلی اشتباهی است خصوصی سازی بخش ها باعث میشه بهتر پیشرفت کنیم و ….

Masoud

شما را نمیدونم اما اکثر چیزی که من از خصوصی سازی دیدم بالا بردن هزینه ها و پایین آوردن کیفیت بوده
البته در بعضی مواقع سود هم داره که متاسفانه من بیشتر شاهد ضررش بودم تا سود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com